IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Unique Leader band: Mortal decay-Forensic
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 21:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Bijna iedere Death metal plaat die ik bezit, wil ik een naams bekentheid geven.
Zo ook deze band, uit de stal van Unique Leader komt Mortal Decay, hun eerste wordt binnenkort opnieuw uitgebracht, de tweede cd Foresic is een parel in de Death metal scene.
De band speelt als een soort freaky Deeds of flesh, andere invloeden Gorguts, de zanger grunt, fluistert, krijst.
Die zanger is het 'm nou juist, dat deze cd zo speciaal maakt. Deze band speelt andere Death Metal dan b.v. Spawn of Possession, Severed Savior, en kan aardig freaken, maar word nergens ontoegankelijk. Zeg maar een soort Disavowed maar dan veel beter. Luisterbeurt is wel op zijn plaats zou ik zeggen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-01-2004 10:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ah ik zocht al naar een thread voor deze band. Prachtige grunt heeft die gast, echt heel vaag en ook niet uit te leggen.
En een prima DM band.. Aanrader idd

"This one is older than shit, heavier than time!"

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-01-2004 0:50 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 10:32 schreef 0Tolerence het volgende:
Ah ik zocht al naar een thread voor deze band. Prachtige grunt heeft die gast, echt heel vaag en ook niet uit te leggen.
En een prima DM band.. Aanrader idd

Kon mij niet echt boeien. Nog maar eens een keer luisteren dan.

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 18-03-2004 18:05 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik ben inmiddels al een tijdje de trotse eigenaar van dit subliem en uiterst geniaal schijfje. Voor de mensen die het nog niet kennen: het is ECHT het proberen waard. Zoals eerder was aangegeven: de zanger heeft een "out of this world" stijl van zingen die de cd speciaal maakt.

Probeer hem maar . . .it will not disappoint!!!

There is no religion higher than Truth!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-03-2004 18:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Staat genoteerd dan .

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com