|
Auteur: |
|
|
Eh, zal wel 5 seconden zijn ofzo. Net als bij Cannibal Corpse in The Naked Gun 6.66 ofzo! |
|
Het viel best mee... Ik denk bij elkaar ruim 5 minuten hoor! Maar het gaat natuurlijk om de serie Tatort; je zag wel steeds wat Nevermore dingen (posters, een concertkaartje enzo); geinig toch? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
heb je daar een hele aflevering voor gekeken? nevermore is heel gaaf, maar om daar nou zo'n mofsche serie voor te kijken... ik ga liever naar een concert Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
ahh deutsch He Heinz was macht du Ich mach ananas Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hehe Ik kijk op zich alles waar metal in voorkomt; dat wordt dan bewaard op videobanden voor mijn archiefje. En in dit geval "knip" ik wel het stukje eruit waar Nevermore daadwerkelijk te zien is. njah... ben ik er iig achtergekomen dat je voor Duitse meuk ondertitels nodig hebt, want ik had geen idee waar het over ging... (mijn Duits is niet zo goed en die gasten lullen errug raar hoor...) [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 10-09-2001 19:18] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
whehehe maar zag je nevermore live dan ofzo? Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote: Dat was bij Ace Ventura |
|
Zal toch wel niet lang zijn hehe........ .......een keer kijken en met je ogen knipperen en het zal wel weer weg zijn hahahahaha.................*hips* |
Index / Algemeen |