|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste zanger: KING DIAMOND Beste zangeres: DORO PESCH Beste band: DESTRÖYER 666 Beste live act: Saxon Beste Metaltijdschrift: Euhm... Beste Metalsite: www.vampire-magazine.com natuurlijk, hahaha Ik, Wil Schuurman |
|
die lijstjes... man wat wordt ik daar ziek van I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ZM-verkiezing 2002: Lamste ZM-er: Heer Krieg Gayste ZM-er: Heer Krieg Domste ZM-er: Heer Krieg Lelijkste ZM-er: Heer Krieg Cliché-matigste ZM-er: Heer Krieg Onbegrijpelijkste ZM-er: Heer Krieg Meest inhoudsloze ZM-er: Heer Krieg etc.. |
|
quote:en zo is het ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: |
|
quote: hehehhe, ik ook |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Beste zanger: Jon Nodveidt Beste zangeres: Mens van Nightwish Beste band: In Flames Beste live act: Arch Enemy Beste Metaltijdschrift: Lees ik nooit Beste Metalsite: www.zenial.nl [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-04-2003 18:45] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kan de sleutelmaker een slot komen leggen? Kramy er heeft iemand wat gepost op je messageboard een mop! Je krijgt aandacht! Jaaa [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-04-2003 17:54] |
|
quote: het gaat tenminste over metal Je moeder. |
|
quote: Wie snaakt er in m'n huisje. |
|
Oud Vuil. |
|
Ik vind het best zielig dat iedereen die altijd on-topic roept nu opeens een teeringzooi van het topic maakt. En dan nog gaan roepen dat we liever tegen nieuwkomers moeten gaan doen, en het meer over metal moeten hebben. Tjah ... ik weet zeker dat als dit topic door Jenje, of iemand anders die niets beter te doen heeft dan alleen maar te posten hier, aangemaakt was dat er dan serieus gereageerd zou worden. Ik, Wil Schuurman |
|
Beste zanger: Satyr Beste zangeres: die van Cruachan dan maar (hou niet zo van vrouwen zang) Beste band: *moeilijk* Beste live act: Suppository, Rompeprop (zijn vast wel meer goede live act's ) Beste Metaltijdschrift: ... Beste Metalsite: ZwareMetalen.com () |
|
ZM-verkiezing 2002: Lamste ZM-er: Snaack Gayste ZM-er: Zwaar-Metaal Domste ZM-er: Mörke Lelijkste ZM-er: Jenje (MET STIP OP EEN) Cliché-matigste ZM-er: Inside-Lie Onbegrijpelijkste ZM-er: Gedeelde eerste plaats tussen al die dyslecten. Meest inhoudsloze ZM-er: MetalGirlOphelia Dit slaat nergens op. |
|
True-ste ZM-er: Da's toch zeker ook wel ik. Dit slaat nergens op. |
|
quote: je vergat grootste kneus van ZM Dat is toch zeker wel jij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: *ahum* kijk bij domste... |
|
Beste zanger: Mikael Akerfeldt Beste zangeres: Ik heb een hekel aan gekweel. Beste band: Anathema Beste live act: Children of Bodom Beste Metaltijdschrift: Mindview tiens. Beste Metalsite: euhm... ZM? |
|
quote: Wist niet dat dat hetzelfde was "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Laten we serieus doen, ik wou namelijk de punten op tellen, en misschien de Award wel aan de desbetreffende artiest geven. Ik heb wel een aantal connecties. Laten we het maar de ZM METAL Awards noemen. |
|
Hé? Ik werk toch netjes mee enzo? |
|
gister waren de tmf awards nog op t.v. maar alsnog wel een leuk idee hoor, ik zal wel een lijstje in mekaar flansen |
|
Beste zanger: SLAYOOORRR Beste zangeres: SLAYOOORRR Beste band: SLAYOOORRR Beste live act: SLAYOOORRR Beste Metaltijdschrift: SLAYOOORRR Beste Metalsite: SLAYOOORRR SLAYOOORRR Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Je kan overdrijven.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |