IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Converteren van bestanden Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:37 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:35 schreef 0Tolerence het volgende:
nee dat snap ik, maar daar gaat het niet om he


Nee, daar ging het hier dus WEL om, omdat winamp de neiging heeft bij een standaard install ALLES als MP3 te zien als ie de ext. niet begrijpt.


Dit slaat nergens op.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 18:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

mörke snapt het.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:37 schreef mörke het volgende:
Nee, daar ging het hier dus WEL om, omdat winamp de neiging heeft bij een standaard install ALLES als MP3 te zien als ie de ext. niet begrijpt.


zit toch niet slap te ouwehoeren, je selecteert je file, open with
kies winamp.exe
Speelt winamp em af, klaar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 18:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:38 schreef 0Tolerence het volgende:
zit toch niet slap te ouwehoeren, je selecteert je file, open with
kies winamp.exe
Speelt winamp em af, klaar!



als hij de EXTENSIE niet kent, dan pakt winamp hem als MP3 en dat is NIET de BEDOELING.


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 18:39 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:37 schreef mörke het volgende:
Nee, daar ging het hier dus WEL om, omdat winamp de neiging heeft bij een standaard install ALLES als MP3 te zien als ie de ext. niet begrijpt.


...zeveraar


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:39 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
als hij de EXTENSIE niet kent, dan pakt winamp hem als MP3 en dat is NIET de BEDOELING.


jezus is het echt moeilijk!
Als het geen mp3 is dan speelt hem toch niet! Dan weet je dus dat de extensie veranderen geen zin heeft en dat het dus een ander formaat is, VOILA!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 18:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

neehoor, dan kan je hem dus nog steeds niet afspelen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

arrgggggg wel hehe
doe maar, maar je extensie.666 en dan afspelen in winamp


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 18:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

of format C:\ werkt ook heel goed


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:48 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
of format C: werkt ook heel goed


ja, einde van dit gezeik


"This one is older than shit, heavier than time!"


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 18:49 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

@ MetalGirlOphelia:

iets bijgeleerd nu?


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 18:51 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Volgens mij begrijpen jullie het probleem niet helemaal, dat geziek over winAmp en al die zooi, dat is mijn probleem toch helemaal niet. Mijn computer speelt die mpga bestandne prima af, alleen heb ik er niets aan als ik ze op cd wil branden, want zoals we allemaal weten moet je ze eerst CONVERTEREN naar wav bestanden voor je cd speler hem als een gewone audio cd pakt...


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 18:53 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:49 schreef Metal het volgende:
@ MetalGirlOphelia:

iets bijgeleerd nu?


ja jouw post was wel usefull, heb het met regedit geprobeerd maar wil ook niet echt lukken..


Kankerlul


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 18:58 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:51 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Volgens mij begrijpen jullie het probleem niet helemaal, dat geziek over winAmp en al die zooi, dat is mijn probleem toch helemaal niet. Mijn computer speelt die mpga bestandne prima af, alleen heb ik er niets aan als ik ze op cd wil branden, want zoals we allemaal weten moet je ze eerst CONVERTEREN naar wav bestanden voor je cd speler hem als een gewone audio cd pakt...


Euh daar zit ook een foutje ... met nero bvb hoef je dat niet eerst om te zetten naar .wav


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 19:02 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hmm hmm dat klopt... maar dan zit je nog steeds met die mpga bestanden.
ik heb dus in reg edit die mpga bestanden gevonden alleen krijg ik drie types :
standaard
content type
perceived type

moet ik die dan alledrie gaan veranderen..?


Kankerlul


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 19:10 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

daar vraag je me wat ..logisch gezien als je mpga daar wilt veranderen naar .mp3 zal dat voor alles wat mpga is gelden.

Neem anders voor alle zekerheid eerst een backup van het register, of kijk eens in de helpfile hoe je je register kunt herstellen naar de vorige instelling.

Maar volgens mij moet het gewoon lukken door de extensie te veranderen naar .mp3
mpga is eigenlijk hetzelfde alleen wordt het zo genoemd door het programma (realOneplayer).



After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 19:21 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

hier staat ook zoiets:
http://www.mp3machine.com/discussion/messages/28.shtml
enkel wordt hier gebruik gemaakt van andere proggies.
Laat zeker eens weten hoe je het opgelost hebt hé.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 20:00 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

OKay ik heb het al opgelost, beetje omslachtig misschien maar goed. In zowel Regedit als in andere proggies is het me niet gelukt om die bestanden te converteren. Nu heb ik dus RealOnePLayer ge-deinstalleerd en als standaard player Medial Player ingesteld. In Media Player heb ik de bestanden die de *.mpga extentie hadden geopend en vervolgend gekozen voor bestand, opslaan als. Hier heb ik dat *.mpga opgeslagen onder de zelfde naam maar dan met extentie *.mp3 erachter. Dit werkt wel Alle andere bestanden die die toch niet opend weggegooid .. et voila


Kankerlul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 20:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahahaha, tering. Wat ik al zei.
Ach laat ook maar


"This one is older than shit, heavier than time!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 21:14 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:39 schreef Metal het volgende:
...zeveraar


Je leest niet eens wat er staat.
Sterf.


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 21:16 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:38 schreef 0Tolerence het volgende:
zit toch niet slap te ouwehoeren, je selecteert je file, open with
kies winamp.exe
Speelt winamp em af, klaar!



Om te testen of het aan de bestandsindeling ligt of aan de extensie is winamp dus niet zo'n verstandige keus, omdat Winamp alles gewoon zonder morren afspeelt, en dat willen we hier (voor de verandering een keer) NIET.


Ik vind het heel fijn dat je denkt het te weten, maar spreek mij er dan niet op aan dat ik het volgens jou niet weet, niksnut.


Dit slaat nergens op.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 23:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahahahaha, je wordt met de minuut grappiger morke. Gelukkig weet jij het allemaal, dat scheelt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 23:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

mörke had wel gelijk (ik trouwens ook)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 23:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 23:54 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
mörke had wel gelijk (ik trouwens ook)


jonge laat maar, ik weet niet eens waarom ik nog reageer


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 0:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Als je het helemaal niet meer weet, kun je altijd nog met de DiskWriter van Winamp (versie 2.9 of zo; versie 3.0 is niet aan te raden) de gecomprimeerde bestanden omzetten in WAVE en dan die WAVE-bestanden branden.

Voor de rest schijnen er voor Nero allerhande plug-ins te zijn om audio-cd's te branden (dit geldt bijvoorbeeld voor OGG-, MPC- en mp3PRO-bestanden, dus als je er daar ooit nog eens wat van tegenkomt...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen