IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Demoncy Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 18:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 18:31 schreef mörke het volgende:
JiD heb ik.... Erg fijn...

Beetje Ildjarn-ish ook, vinden mijn oortjes ook goed hoor...


Joined in Darkness is zeker vettig, die bas erin, lekker brute simpele riffjes, echt super-zware 'graf-herrie', heerlijk. Maar ikzelf ben echt wild van Within the Sylvan Realms of Frost.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2003 13:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

aarrrggh, mijn huis trilt!
NP: demoncy- Impure Blessings


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2003 13:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Vette sjit is dat Demoncy!
Contrast tussen de gefluisterde vox en de bulderende bas/drum-compjoeter.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-12-2003 20:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb sinds vandaag Empire of the Fallen Angel en die klinkt ook erg lekker. Wel een veel betere productie als het andere werk, maar zeker niet verkeerd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-12-2003 12:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

demoncy komt naar Nederland!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-12-2003 13:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHA!!!!
Ik droomde daar vandaag nog van....


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-12-2003 13:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 december 2003 13:10 schreef MBMarduk het volgende:
Ik droomde daar vandaag nog van....




Inderdaad wel heerschend dat ze naar Nederland komen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-12-2003 13:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Neemt niet weg dat dit uber-heerschend wordt!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-12-2003 13:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat wordt het sowieso...


toch nog een feestje emt Krieg!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-12-2003 13:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 december 2003 13:24 schreef irritante klootzak het volgende:
dat wordt het sowieso...


toch nog een feestje emt Krieg!


Demoncy en Krieg?

Dat is helemaal top!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-12-2003 13:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heerschend!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-12-2003 14:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

+ nog 2 bands als het goed is...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2003 15:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

gaaf ;
al datum bekend?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 10-12-2003 15:27 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja, wanneer wanneer????

En op www.shadowsofdisgust.com staat nog een recensie van Empire Of The Fallen Angel, voor de geinteresseerden..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 10-12-2003 19:15 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Als alles goed gaat zou dit op zondagmiddag 4 april moeten zijn. In de pazzop te Bladel.

Demoncy (usa)
Krieg (usa)
Abazagorath (usa)
Fluisterwoud (nl)
+ ??????

Maar aangezien het nog een klein half jaartje is en er nog niks zwart op wit staat wacht ik nog even af met de officiële bekendmaking. Krieg is al eens eerder komen te vervallen nl.

M.

zegt het vooral niet voort, jullie horen het tegen die tijd nog wel...

[Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 10-12-2003 19:16]


Xaphan
Darkbringer
Usericon van Xaphan
Posted 08-04-2004 15:41 by Xaphan Wijzig reactieProfiel van XaphanQuote dit bericht

Ik heb op het moment alleen Faustian Dawn, maar wat een obscure plaat zeg!


Crucifixus etiam pro nobis, sub Pontio Pilato passus et sepultus est.


corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 10-04-2004 10:12 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

ik ben alleen bekend met joined in darkness, die ik eigenlijk alleen aangeschaft had, omdat ze in bladel kwamen, en omdat ie goedkoop was. klinkt toch wel ok, mij is ook veteld dat dit de beste was.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-04-2004 13:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou ja, d'r zijn mensen (zoals mezelf) die de dubbel-CD Faustian Dawn/Whithin the Sylvan Realms of Frost veel beter vinden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2004 14:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 10:12 schreef corpsevomit het volgende:
ik ben alleen bekend met joined in darkness, die ik eigenlijk alleen aangeschaft had, omdat ze in bladel kwamen, en omdat ie goedkoop was. klinkt toch wel ok, mij is ook veteld dat dit de beste was.
Democy wil qua sound en 'stijl' nog al es verschillen per plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 10-04-2004 14:49]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2004 14:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

I've noticed. Empire of the fallen angel klinkt i.t.t. de rest niet ok.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 10-04-2004 17:41 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Empire of the fallen heeft 'n te nette produktie. De true Black Metal fan kan hier nauwelijks mee uit de voeten is mijn mening.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-05-2005 22:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Heb Within the Sylvan Realms of Frost nu. Wat een vette plaat, zeg!!!

(ja, ik weet het, ik loop achter... )



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-05-2005 22:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

He WIM:

Je kan je geboortedatum terugzetten. Ze hebben het gefixed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-05-2005 22:08 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 mei 2005 22:02 schreef Chelman het volgende:
He WIM:

Je kan je geboortedatum terugzetten. Ze hebben het gefixed.


Écht? Dat heeft maar een paar jaar in beslag genomen, zeg. Hehe. Gelijk ff proberen...

Verrek.



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2005 22:45 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Ok, lekker offtopic . Deze band schijnt ok te zijn, binnenkort maar eens beluisteren.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen