![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
aarrrggh, mijn huis trilt! NP: demoncy- Impure Blessings ![]() |
|
Vette sjit is dat Demoncy! ![]() Contrast tussen de gefluisterde vox en de bulderende bas/drum-compjoeter. ![]() |
|
Ik heb sinds vandaag Empire of the Fallen Angel en die klinkt ook erg lekker. Wel een veel betere productie als het andere werk, maar zeker niet verkeerd. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
demoncy komt naar Nederland! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHA!!!! Ik droomde daar vandaag nog van.... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Inderdaad wel heerschend dat ze naar Nederland komen. ![]() ![]() ![]() |
|
Neemt niet weg dat dit uber-heerschend wordt! ![]() |
|
dat wordt het sowieso... toch nog een feestje emt Krieg! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Demoncy en Krieg? ![]() Dat is helemaal top! ![]() |
|
Heerschend! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
+ nog 2 bands als het goed is... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
gaaf ![]() al datum bekend? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ja, wanneer wanneer???? En op www.shadowsofdisgust.com staat nog een recensie van Empire Of The Fallen Angel, voor de geinteresseerden.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Als alles goed gaat zou dit op zondagmiddag 4 april moeten zijn. In de pazzop te Bladel. Demoncy (usa) Krieg (usa) Abazagorath (usa) Fluisterwoud (nl) + ?????? Maar aangezien het nog een klein half jaartje is en er nog niks zwart op wit staat wacht ik nog even af met de officiële bekendmaking. Krieg is al eens eerder komen te vervallen nl. M. zegt het vooral niet voort, jullie horen het tegen die tijd nog wel... [Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 10-12-2003 19:16] ![]() |
|
Ik heb op het moment alleen Faustian Dawn, maar wat een obscure plaat zeg! ![]() ![]() Crucifixus etiam pro nobis, sub Pontio Pilato passus et sepultus est. ![]() |
|
ik ben alleen bekend met joined in darkness, die ik eigenlijk alleen aangeschaft had, omdat ze in bladel kwamen, en omdat ie goedkoop was. klinkt toch wel ok, mij is ook veteld dat dit de beste was. ![]() |
|
Nou ja, d'r zijn mensen (zoals mezelf) die de dubbel-CD Faustian Dawn/Whithin the Sylvan Realms of Frost veel beter vinden. ![]() |
|
quote:Democy wil qua sound en 'stijl' nog al es verschillen per plaat. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 10-04-2004 14:49] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
I've noticed. Empire of the fallen angel klinkt i.t.t. de rest niet ok. ![]() |
|
Empire of the fallen heeft 'n te nette produktie. De true ![]() ![]() |
|
Heb Within the Sylvan Realms of Frost nu. Wat een vette plaat, zeg!!! (ja, ik weet het, ik loop achter... ![]() ![]() |
|
He WIM: Je kan je geboortedatum terugzetten. Ze hebben het gefixed. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Écht? Dat heeft maar een paar jaar in beslag genomen, zeg. Hehe. Gelijk ff proberen... Verrek. ![]() ![]() |
|
Ok, lekker offtopic ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |