|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ok laat dit bericht maar zitten [Dit bericht is gewijzigd door thunderfox op 03-06-2005 19:59] |
|
Twee tracks van Necrobert gekregen .. vette shizzle .... |
|
ik download wel wat als kw eer bij me ma ben, die heeft namelijk WEL boxen op de computer En ja, ik luister ook metellica |
|
quote: Probeer je ons wat te vertellen? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nieuwe SG heerscht, weer wat meer eigen stijl erin, standaard death riedeltjes zitten er nagenoeg niet meer in |
|
quote: Ben zeer benieuwd, de laatste 2 cd's van hun vind ik echt toppie! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heb er 3 van ze .. eigenlijk alle drie retegoed .. had ook niet echt veel anders verwacht |
|
Geef mij maar muziek uit New Orleans. Wat een heerschende plaat. |
|
Argh wat heerscht Confrontation, heb em nu origineel ... |
|
quote: Waar is ie te koop? Hier iig 2 nummers: http://shop.relapse.com/content/downloads.aspx?MediaTypeID=2&ArtistID=10094 [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 05-07-2005 0:09] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heerschende nummers, ik hoor alweer dat ze geen steek veranderd zijn. Positief! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Promo .. releasedatum is 25 juli |
|
cd al gehoord, klinkt gezellig |
|
Soilent green, wie kent het niet, Soilent Green Soilent Green en natuurlijk zwarte piet |
|
zo, wat nummers van de laatse cd van soilent green gehoord (confrontation). Die cd is denk ik wel een van de beste van dit jaar en ga die zo snel mogelijk aanschaffen. Echt zonde dat de band zou weinig bekend is. |
|
quote: Ja die nummers heerschen echt, hij is alleen nog niet verkrijgbaar bij displeased. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
HUH? ik heb hier de cd SMS van Soilent green... bizarre shit zeg! Techno met newwave en metal? signature |
|
quote: Sewn Mouth Secrets? Die plaat heb ik nog nooit gehoord. Dus het zou kunnen. Of bedoel je een plaat van de Ambient/Electro band Soylent Green? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ah... mea culpa signature |
|
Jawel er is nieuw album! 3 jaar na Confrontation. Inevitable Collapse In The Presence Of Conviction Hij is weer fantastisch kan ik u melden, dus reserveer maar een plek in die jaarlijst. 15 April moet de plaat verschijnen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
I noticed! Hij is gedownload en ik ga 'm dit weekend ff snoeihard draaien Maar vanavond eerst ook nog ff Goatwhore kijken. Het is Ben Falgoust week [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-03-2008 11:17] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kan je vertellen dat hij hier al op redelijk niveau gedraaid wordt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
de nieuwe SG is ongetwijfeld een van de beste Cd's die dit jaar zal uitkomen. zonde dat de band weing aandacht krijgt. |
|
Heb de nieuwe plaat nu volledig beluisterd, het is weer echt van een hoog niveau. Zal het nog wat vaker moet beluisteren om een goed beeld te krijgen, maar ik denk dat het zeker op het niveau van Confrontation zit. Een dikke vette aanrader dus! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |