IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Soilent Green, Wie kent het niet! Vorige pagina | Volgende pagina
thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 03-06-2005 19:22 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

ok laat dit bericht maar zitten

[Dit bericht is gewijzigd door thunderfox op 03-06-2005 19:59]

thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 03-06-2005 19:30 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

ik begrijp wel wat je bedoeld. Alleen typ ik normaal nooit met komma's en Hoofdletters als jullie liever hebben dat ik dat wel doe ; Dan doe ik dat voortaan
( ik dacht even dat hij het over bands had ,zoals rap muziek die aan een stuk door ratelen. Op die manier geen interpunctie in de songtexten)
Ik hoop dat mijn gedachten nu duidelijk zijn

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2005 23:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Twee tracks van Necrobert gekregen .. vette shizzle ....

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-06-2005 0:18 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

ik download wel wat als kw eer bij me ma ben, die heeft namelijk WEL boxen op de computer

En ja, ik luister ook metellica

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-06-2005 13:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2005 0:18 schreef Jansuh het volgende:
ik download wel wat als kw eer bij me ma ben, die heeft namelijk WEL boxen op de computer

En ja, ik luister ook metellica

Probeer je ons wat te vertellen?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2005 13:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe SG heerscht, weer wat meer eigen stijl erin, standaard death riedeltjes zitten er nagenoeg niet meer in

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-06-2005 13:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2005 13:51 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe SG heerscht, weer wat meer eigen stijl erin, standaard death riedeltjes zitten er nagenoeg niet meer in

Ben zeer benieuwd, de laatste 2 cd's van hun vind ik echt toppie!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2005 13:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb er 3 van ze .. eigenlijk alle drie retegoed .. had ook niet echt veel anders verwacht

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 08-06-2005 9:00 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Geef mij maar muziek uit New Orleans.

Wat een heerschende plaat.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2005 23:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh wat heerscht Confrontation, heb em nu origineel ...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-07-2005 0:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 23:41 schreef Jenje het volgende:
Argh wat heerscht Confrontation, heb em nu origineel ...

Waar is ie te koop?

Hier iig 2 nummers:

http://shop.relapse.com/content/downloads.aspx?MediaTypeID=2&ArtistID=10094

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 05-07-2005 0:09]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-07-2005 0:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heerschende nummers, ik hoor alweer dat ze geen steek veranderd zijn. Positief!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2005 8:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo .. releasedatum is 25 juli

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-07-2005 9:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

cd al gehoord, klinkt gezellig

Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 05-07-2005 11:18 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Soilent green, wie kent het niet, Soilent Green Soilent Green en natuurlijk zwarte piet

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2005 14:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo, wat nummers van de laatse cd van soilent green gehoord (confrontation). Die cd is denk ik wel een van de beste van dit jaar
en ga die zo snel mogelijk aanschaffen.
Echt zonde dat de band zou weinig bekend is.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-07-2005 14:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 14:15 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, wat nummers van de laatse cd van soilent green gehoord (confrontation). Die cd is denk ik wel een van de beste van dit jaar
en ga die zo snel mogelijk aanschaffen.
Echt zonde dat de band zou weinig bekend is.

Ja die nummers heerschen echt, hij is alleen nog niet verkrijgbaar bij displeased.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2005 14:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HUH? ik heb hier de cd SMS van Soilent green... bizarre shit zeg! Techno met newwave en metal?

signature

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2005 15:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 14:59 schreef Hypnos het volgende:
HUH? ik heb hier de cd SMS van Soilent green... bizarre shit zeg! Techno met newwave en metal?

Sewn Mouth Secrets? Die plaat heb ik nog nooit gehoord. Dus het zou kunnen.

Of bedoel je een plaat van de Ambient/Electro band Soylent Green?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2005 15:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ah... mea culpa

signature

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2008 11:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Jawel er is nieuw album! 3 jaar na Confrontation.
Inevitable Collapse In The Presence Of Conviction

Hij is weer fantastisch kan ik u melden, dus reserveer maar een plek in die jaarlijst.

15 April moet de plaat verschijnen

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-03-2008 11:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

I noticed! Hij is gedownload en ik ga 'm dit weekend ff snoeihard draaien

Maar vanavond eerst ook nog ff Goatwhore kijken. Het is Ben Falgoust week

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-03-2008 11:17]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2008 11:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik kan je vertellen dat hij hier al op redelijk niveau gedraaid wordt

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2008 11:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwe SG is ongetwijfeld een van de beste Cd's die dit jaar zal uitkomen. zonde dat de band weing aandacht krijgt.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2008 11:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heb de nieuwe plaat nu volledig beluisterd, het is weer echt van een hoog niveau. Zal het nog wat vaker moet beluisteren om een goed beeld te krijgen, maar ik denk dat het zeker op het niveau van Confrontation zit.
Een dikke vette aanrader dus!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com