|
Auteur: |
|
|
Ik heb nog niks van Altarnative gehoord. Maar Altar is inderdaad helemaal niet slecht met die nieuwe zanger! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Die heeft ook ongeveer net zo'n buik, en geen shirt Touché, pussycat! |
|
quote:Je moet ook niet op de zanger gaan staan geilen |
|
Als ik m'n bril had afgedaan, had ik er nog niet omheen gekund (en ik stond helemaal bovenaan de tribune). Overigens, stond er nou echt "Met me anus in je kanus" op je shirt? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 22-04-2003 21:38] Touché, pussycat! |
|
Hehehe ... maar hij brult wel goed vind ik ... |
|
Ja, dat komt dan vast door die buik! Touché, pussycat! |
|
Altar had inderdaad een vet OK geluid... Verder is het niet zo'n mijn ding. btw vond ik de podiumpresentatie niet echt spetteren. [Dit bericht is gewijzigd door MortalD op 22-04-2003 21:41] |
|
Joa dat zou best eens kunnen ... |
|
quote: Altar in een nieuwe bezetting, is net zoiets als je je huis inricht met tweedehands meubelen. Youth Agianst Christ was topje van de ijsberg, maar wat daarna kwam was onbruikbaar of over datum, ik dacht dat er inmiddels nog 'n Altar op de planken stond. |
|
quote:Yep, Altar is de voortzetting van de twee overgebleven gitaristen met nieuwe leden. Wat "Altarnative" wordt genoemd is de 'originele' line-up die weer bij elkaar is (ofzo?). Touché, pussycat! |
|
Iemand interesse in de demo van Altar? legatius yahoo com Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: En zijn ze dat nog steeds dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ze zeggen ook meestal dat je 'uit je buik' zingen moet Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Is dat niet zo'n Kutschurft shirt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:HELL YEAH! I OWN that muthafucka |
|
Ik had altar gezien op dat "reunie" concert, dat viel bar tegen imo. Altarnative heb ik (nog) niet live mogen aanschouwen. I am the 1%. |
|
Niet lullig jegens de jongens van Altar, maar ALtarnative is imho de echte Altar, de klank, de bruutheid en de songs .. |
|
de onstrakheid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tuurlijk jongens vroegah was het zo mooi. De `nieuwe`Altar heeft een aantal super nummer gemaakt die ik weinig mensen na zie doen hierzo. Leg me eens uit waarom Ego art, Provoke, nam of the father allemaal meer verkochten dan de meeste bandjes op dit moment? en kom niet aan met downloaden bla, bla. Als je een cd echt goed vind ben je ( in mijn ogen) verplicht om de cd te kopen. ( maar das een andere disscusie.) |
|
ik heb ze ooit eens op Dynamo gezien, toen vond ik het erg vet |
Index / Heavy Metal |