IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Altar/Altarnative
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2003 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zondag Altar in zijn nieuwe bezetting zien optreden; ze blijvend zwaar heerschend.

Nieuwe zanger (gast van Devious toch?) zingt wel anders dan Erwin maar is net zo'n brute gast als hem. De split heeft naar mijn mening geleid tot 2 goede bands ...

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 22-04-2003 17:05 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik heb nog niks van Altarnative gehoord.

Maar Altar is inderdaad helemaal niet slecht met die nieuwe zanger!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-04-2003 21:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Die heeft ook ongeveer net zo'n buik, en geen shirt

Touché, pussycat!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2003 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 21:23 schreef Sporty Voleg het volgende:
Die heeft ook ongeveer net zo'n buik, en geen shirt
Je moet ook niet op de zanger gaan staan geilen

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 22-04-2003 21:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Als ik m'n bril had afgedaan, had ik er nog niet omheen gekund (en ik stond helemaal bovenaan de tribune).

Overigens, stond er nou echt "Met me anus in je kanus" op je shirt?

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 22-04-2003 21:38]

Touché, pussycat!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2003 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe ... maar hij brult wel goed vind ik ...

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 22-04-2003 21:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ja, dat komt dan vast door die buik!

Touché, pussycat!

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 22-04-2003 21:40 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

Altar had inderdaad een vet OK geluid... Verder is het niet zo'n mijn ding. btw vond ik de podiumpresentatie niet echt spetteren.

[Dit bericht is gewijzigd door MortalD op 22-04-2003 21:41]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2003 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Joa dat zou best eens kunnen ...

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 22:18 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 8:43 schreef Jenje het volgende:
Zondag Altar in zijn nieuwe bezetting zien optreden; ze blijvend zwaar heerschend.

Nieuwe zanger (gast van Devious toch?) zingt wel anders dan Erwin maar is net zo'n brute gast als hem. De split heeft naar mijn mening geleid tot 2 goede bands ...

Altar in een nieuwe bezetting, is net zoiets als je je huis inricht met tweedehands meubelen.
Youth Agianst Christ was topje van de ijsberg, maar wat daarna kwam was onbruikbaar of over datum, ik dacht dat er inmiddels nog 'n Altar op de planken stond.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 22-04-2003 22:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 22:18 schreef Heer Krieg het volgende:
ik dacht dat er inmiddels nog 'n Altar op de planken stond.

Yep, Altar is de voortzetting van de twee overgebleven gitaristen met nieuwe leden. Wat "Altarnative" wordt genoemd is de 'originele' line-up die weer bij elkaar is (ofzo?).

Touché, pussycat!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-08-2005 16:39 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Iemand interesse in de demo van Altar?

legatius yahoo com

Je kan me de bout hachelen!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-08-2005 11:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 april 2003 22:22 schreef Sporty Voleg het volgende:
...Wat "Altarnative" wordt genoemd is de 'originele' line-up die weer bij elkaar is (ofzo?).

En zijn ze dat nog steeds dan?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-08-2005 12:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 21:39 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ja, dat komt dan vast door die buik!
Ze zeggen ook meestal dat je 'uit je buik' zingen moet

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2005 12:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 21:37 schreef Sporty Voleg het volgende:
Overigens, stond er nou echt "Met me anus in je kanus" op je shirt?

Is dat niet zo'n Kutschurft shirt?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2005 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:16 schreef Chelman het volgende:
Is dat niet zo'n Kutschurft shirt?
HELL YEAH!

I OWN that muthafucka

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-08-2005 20:35 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik had altar gezien op dat "reunie" concert, dat viel bar tegen imo.

Altarnative heb ik (nog) niet live mogen aanschouwen.

I am the 1%.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2005 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet lullig jegens de jongens van Altar, maar ALtarnative is imho de echte Altar, de klank, de bruutheid en de songs ..

spectre
Usericon van spectre
Posted 31-08-2005 11:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

de onstrakheid

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-08-2005 11:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehe

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

BVT
Usericon van BVT
Posted 31-08-2005 13:57 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Tuurlijk jongens vroegah was het zo mooi.

De `nieuwe`Altar heeft een aantal super nummer gemaakt die ik weinig mensen na zie doen hierzo.

Leg me eens uit waarom Ego art, Provoke, nam of the father allemaal meer verkochten dan de meeste bandjes op dit moment?

en kom niet aan met downloaden bla, bla.
Als je een cd echt goed vind ben je ( in mijn ogen) verplicht om de cd te kopen.
( maar das een andere disscusie.)

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-08-2005 19:15 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik heb ze ooit eens op Dynamo gezien, toen vond ik het erg vet

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com