|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je al op internet geprobeert te zoeken? Zo nee, dan is dat een heel erg goed idee Zo ben ik ook al aan heel wat adresjes gekomen. Oh ennuh..http://www.large.nl maar ik weet niet eens of je daar uberhaupt pins kunt krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 22-04-2003 21:52] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ik geloof dat ze alleen nog maar thrash pins verkopen... No meat is sweater |
|
Nuclear Blast verkoopt pins, maar of het Black/Death Metal is? Kan nu ook niet voor je kijken erin, want hij ligt nu bij iemand anders. |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de large |
|
Online, en op cd-beursen moet je goed kijken, ik heb ze daar vaak genoeg gezien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
yup, en de search engines vinden niets :-( ik zal es zien op nuclearblast occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Daar niet..... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Helaasch...dan weet ik het ook niet, misschien 2e hands via een oproep? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Er staan er een stuk of 5 bij nb maar nb is zo vervelend om bij te bestellen. en zo traaaaaaaag occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Geduld is een schone zaak. Waarom wil je zo graag pins? lame dingen IMO Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Staan toch cool op een metal jacket ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Jazekers. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vind ik niet. Daarnaast is het onhandig, zo veel mogelijk patches is mooier. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik kocht ze altijd bij 'Dump 2000' in Utrecht. er zijn genoeg winkels waar ze te krijgen zijn in ieder geval. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
heb nog een fartthrone pin, mag je hebben voor nen halve liter, wel komen halen in't cafe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
o wacht, bedoel je nou gewoon van die spikes of van die metallogo's van metaal of zo? die bestelde ik altijd bij de large. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
|
|
metallogos van metaal occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
mijn moeder gaat een burzum trui breien |
|
quote: Flashy roze toch? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik zie het helemaal voor me "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Eentje voor mij ook ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Met opschrift: "When freezing to death, light a church " I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |