|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Black Sabbath, Maiden, Priest, Motorhead, Dokken (gaat ook wel) voornamelijk Rainbow... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Owowow mensen toch... Jullie noemen hier allemaal bands waar ik toch echt geen cd van heb Op uitzondering van Metallica dan, ik denk idd dat veel mensen daar cd van hebben. Maar kijk vooral es naar de nu-metal, daar begint toch iedereen mee? KoRn, Slipknot enz. Ennn, ik luister het niet hoor, maar ben er wel mee begonnen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Daar ben ik het roerend mee eens! 'Enemy of the music business' is met recht een knaller te noemen en een van mijn persoonlijke hoogtepunten van vorig jaar. |
|
Ja, die heerst!!! Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ik voel me oud.....toen ik metal ging luisteren bestonden die bands nog niet eens (en zo oud ben ik toch niet? ) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wuh. 'k ook niet!.. volgens mij klopt je stelling niet.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Begon met Maiden; kijken of die mensen die met nu metal beginnen 13 jaar later die bands nog steeds leuk vinden! Mijn stelling: nu metal is een trend en geen tijdloze muziek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Suuz; ik vrees dat je je toch niet meer onder de jongsten bevindt; Iron Maiden wordt tegenwoordig door Snotklip fans als een ouwelullenband gezien... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Whaha Iron Maiden is idd ouwelullenmuziek. En ik luister geen nu-metal. Het zuigt gewoon, die cd-frontjes alleen al Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Maiden ouwelullen muziek? Zonder een Iron Maiden zouden er heel veel bands niet bestaan; daarnaast is het nog zo dat ze meer talent in hun kleine teen hebben dan veel bands in hun hele lichaaml; en dan bedoel ik daar de hele line-up mee! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Iron Maiden en Eddie rulen nog steeds 100% en eentje voor Bruce Bazzio Attacks!!! |
|
Dat dit soort topics 6 jaar geleden getolloreerd werden |
|
Schande! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik denk het niet iedereen luistert naar Behemoth en Anathema [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-06-2007 14:20] signature |
|
quote: en terecht verdomme!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
pantera/metallica/sepultura/slayer/iron maiden/megadeth en in mindere mate fear factory/machine head een van deze bands zal iedere metal fan toch wel iets in huis moeten hebben denk ik zo.. en voor de iets jongere garde korn/slipknot/system of a down |
|
quote: Alles aanwezig, behalve Slayer. |
|
Alles aanwezig behalve Maiden en Machine Head. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
children of bodom signature |
|
Shining, Forgotten Tomb, Abyssic Hate, Bethlehem, Burzum. Tenminste, de lui die smaak hebben, |
|
quote: hemellief, ik heb smaak! vlug nog war TMDC luisteren! signature |
|
quote: shining? die hardcore band uit amsterdam |
|
quote: Nee ik heb het over de Zweedse Shining. Black/Doom dus. |
|
iedereen luistert naat Trist!! signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |