|
Auteur: |
|
|
Elvira Madigan - "Witches - Salem (1692 vs 2001) Iemand van deze band gehoord? Kwas effe aan het snuffelen op een postorder hier in zweden en zag deze mooie voorkant van de cd en dacht dat moet wel leuk zijn. Ikke naar www.elviramadigan.com en wat sounds gecheckt en wat reviews, klinkt machtig! Niets dan lovende woorden voor deze cd! Ik ben erg benieuwd en ga deze cd maar eens in de platenzaak om de hoek beluisteren! (=dus gewoon kopen!) what are your thoughts? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Tis maar wat je leuk vind. ik kan er zelf weinig over zeggen maar de website ziet er zeer professioneel uit en check het uit bij de reviews zou ik zeggen! Geen enkel slecht woord over deze plaat! Ik vind het zelf wel goed! (lekkur puh!) I Find That I Am Not There... |
|
echt niemand die hier iets op te zeggen heeft? I Find That I Am Not There... |
|
quote:Nu je het zo zegt... eigenlijk wel! http://www.zwaremetalen.com/recensie/2447.html Fijn werk dit! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
he he, een jaar later, kheb deze schijf dus nog steeds niet in mijn bezit... alleen wat mp3 sampletjes op de compu. nu ik de recensie gelezen heb mot ik toch maar eens naar de platen zaak, want deze schijf heb ik al weer veel te vaak cvoor 10 euro zien liggen.... I Find That I Am Not There... |
|
Sinds wanneer doen ze in Zweden mee met de Euro? Maar inderdaad.. ik vermoed dat dit toch wel een blijvertje is. Het is niet een plaat die je zo maar even snel aan zet als er bezoek is (ik bedoel dus zelfs metal-bezoek; want wie zet er nou blackmetal op voor z'n ouders? ) maar hij is echt wel de moeite waard als je er van houdt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sja, 99 kronen zegt jullie zo weinig hier he! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Is ongeveer 10 euro Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: jij bent de slimste van ons allemaal I Find That I Am Not There... |
|
Een half jaar terug een keer geluisterd.... niet mijn kopje thee, ik vond het allemaal net niet en zo geniaal vond ik het zeker niet. Bovendien vind het 'geluid' van de productie hele niks: te veel laag... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
sja, ik heb hem eindelijk! klinkt heerlijk, geen makkelijke cd, maar hier hou ik van, experimenteel! Lekker!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: lijkt me wel iets, ga zeker eens cdtje beluisteren bij mijn plaatselijke platenboer Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:Ja, het was even wennen aan het geheel, maar als je daar wat mee kunt dan blijft het gewoon een boeiend album. Ik laat 'm nog regelmatig in m'n CDspeler vallen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb nu zijn nieuwe (cover)album "Angelis Deamonae - Wiccan Aftermath" en ik vind het werkelijk om te huilen, zo beroerd. En ik moest hem nog reviewen ook no text supplied |
|
Ik heb 'm hier ook liggen.. ben benieuwd. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Sterkte, ben wel benieuwd wat anderen ervan vinden eigenlijk... no text supplied |
Index / Heavy Metal |