|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb in het vorige Apokalyptischen Reiter topic al gezegd dat ik ze tof vind Zenial |
|
Vier ruiters te paard, macheren van Den Helder tot den Briel. All you need is love? Leuke titel, maar ik denk dan aan dat programma, ik heb gehuurd dat men in het Duits zingt, ja dan is het al over natuurlijk, want mijn Duits is niet perfect. Maar wat ze doen, doen ze goed, tot een bepaalde hoogte. All you need is love? |
|
quote: I'll see what I can do.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar die nieuwe eigenlijk. Ben trouwes bezig met het uploaden van die twee demo's, mocht iemand daar belang bij hebben, over een uurtje staan ze erop. Life doesn't get much better than this! |
|
Die wil ik wel horen ja.. Geef je me effe de locatie door? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Transfer complete quote: ons gebruikelijke plekje Life doesn't get much better than this! |
|
Ja maar daar ben ik dus nog nooit opgeweest.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
owzo moet je even met rajackar babbelen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik zal dr ook zijn I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
op cd wel leuk, op no mercy heel erg slecht Do androids dream of electric sheep? |
|
ken ze nog niet zo lang, dankzij de goeie promotie heb ik die nieuwe CD gekocht. echt een goeie afwisselende plaat. Dit jaar op wacken voor de eerste keer live zien |
|
Ik heb ze gezien. Humor! Wat een huppelkut die zanger! ADHD or what! OPvallend dat de All You Need Is Love nummers het beste overkwamen |
|
Op With Full Force speelden ze best tof. Die zanger vond ik net een aapje, zoals ie behaard en al over het podium heen en weer sprong en klom Zenial |
|
heb ze ooit gezien in de baroeg samen met macabre (2-3 jaar geleden ofzo?) was echt heerlijk optreden later ook all you need is love aangeschaft, vond de cd wel stuk midner dan het album maar nog steeds zeker geen zonde van het geld. Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: IRL is yhij de rust zelve Op Wacken volgende week nemen ze een DVD op.. Dus wie erop wil moet zich gaan aanstellen op de eerste rij.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik bleef er bijna in van het lachen bij 'methoooool will never die' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik weet niet precies wat ik dervan moet denke. Ken alleen die laatste plaat. Maar ik vind het wel aan te hore. Ik wil ze idd wel es live zien op Wacken . Waarschijnlijk dat ik daarna een meer duidelijke mening heb. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Die apokalyptischen reiter regeert en ik ben zeer benieuwd naar hun nieuwste cd. |
|
quote: Ik heb de promo hier liggen, en de review gemaakt en geloof me; superplaat!! spelfout weggehaald... |
|
Ik ben hem nu aan het luisteren.. Wat een heerschplaat!! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Briljante band "In the name of Heavy metal..tuu duu tuu duu duu tuu duu.... Reitermania!!" ik kijk zeer uit naar hun Samuaraizwaard, ben stiekem alvast de promo het neerladen. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Leuk he.. Internet. Zoeken.. paar seconden wachten en huppa! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Naaah....paar seconden.....het gaat met 1 kb/s Maar als het iets is, wat het is, dan doe ik hem netjes gewoon aanschaffen....kun je er ook waarde aan hechten ...echt hoor EDIT: O de goden zijn gunstig gesteld en gunnen mij momenteel zelfs 1.48 kb/s! [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 20-10-2004 22:44] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |