|
Auteur: |
|
|
ROFL!!! niet-te-ge-lo-ven! Voor degenen die Virus niet kennen; het is een jaarlijks terugkerend cultureel festival met muziek, cabaret, toneel enz. en nu staan tussen namen als Moloko en Green Lizard de goorste viespeuken van Noord-Brabant, ons eigen ROMPEPROP op de planken Ik MOET de gezichten van het overige publiek zien!!! Eindhoven 25 mei, 10 euri |
|
Haha! Zeer gaaf! changed to 'ouwe' |
|
Heeft dit iets te maken met het Utrechtse Virus (RIP)? Nee toch ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nope, dies hardstikke DOOD |
|
Eindhovens Virus. Een prutfestival, maar de gezichten van studenten bij Rompeprop zouden idd wel eens de moeite waard kunnen zijn . |
|
Ik vind het anders best een vermakelijk festivalletje. Heheh... Lacheh als die zanger zijn stoma gaat uitknijpen over die studentjes. Ik zal er zijn.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
RUIGGG ik kom ook !!!!!! haha afgelopen jaar waren we meer daar om uit te blazen en na te zuipen van ozzfest..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Weet je wet helemaal vet is!! We zijn hoofdact op het kleine podium!!! HEAVY METAL IS THE LAW!!!!! |
|
quote:kleine podium???? is er ook een groot dan? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Er zijn altijd al verscheidene podia geweest, stuk of 4 (hint: klik op de link) Ik heb zelf in '98 en '99 achter de tapkraan gewerkt en meegezopen *hik* |
|
kehb zelf eerlijk gezegd geen flauw idee wat er al ooit gespeeld heeft. ik geloof dat het "hardste" wat er ooit stond after forever was. HEAVY METAL IS THE LAW!!!!! |
|
jaaa vette shit! Dat moet ik uitoraard ook zien! Dan kom ik oe wel ophalen ofzo mike Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: Dat doen we! |
|
quote: He Dennis, lelijke draak! Jij ook hier?! Ik zal kijken of ik ook aanwezig kan zijn. Heb jullie de laatste tijd toch nog niet veel gezien Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
rompeprop is een vieze band |
|
quote:afgelopen jaar was der toch een redelijk podium... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
[quote]Op 24 april 2003 17:33 schreef Suppository het volgende: He Dennis, lelijke draak! Jij ook hier?! Ik zal kijken of ik ook aanwezig kan zijn. Heb jullie de laatste tijd toch nog niet veel gezien [jazeker ik zag dit berichtje dus ik denk das wel lache om even te reageren. zeker komen man ff de boel op zn kop zetten!!! ( arnhem backstage!!) /quote] HEAVY METAL IS THE LAW!!!!! |
|
Ey dennis hoe ging het op het VIRUS festival? Jammer genoeg kon ik neij van de partij zijn Maarja volgende x beter! Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Vanwege onverwachte entreeprijs voor Virus ben ik niet gegaan. Het rook er maandag wel lekker naar festival, ik heb enorme zin in de zomer gekregen! |
|
maar hoe was t optreden daar nou!? leek me wel humor |
|
quote: Was superlache. Embryjojo... |
|
quote: Inderdaad .. ik wist niet dat virus f*cking 13 euro was! Daarom ben ik er ook niet heen gegaan Je haalt de moorden uit mijn wond |
Index / Concerten |