![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() 12 and 13 July Vort'n Vis - Ieper - Belgium www.vortnvis.net/grindfestival.html Next bands already confirmed: COLLISSION ( N ) DISMORFIC ( I ) CEREBRAL NECROSE ( F ) IRRITATE ( FIN ) MORGUE ( FR ) AGATHOCLES ( B ) SUPPOSSITORY ( N ) KADATH ( D ) GOREROTTED ( GB ) HEADMEAT ( B ) SANITYS DAWN ( D ) LAST DAYS OF HUMANITY ( N ) SANATORIUM ( TS ) HOUWITSER ( N ) SUBLIME CADAVRIC DECOMP (FR) INTERNAL SUFFERING ( COL ) + 6 more bands all info: ![]() ![]() or www.vortnvis.net [Dit bericht is gewijzigd door Lord Mc.Abre op 25-04-2003 14:23] ![]() |
|
Staan wel toffe bands tussen! Alleen beetje te ver voor mij ![]() ![]() |
|
tis een festival hé, je kunt blijven camperen en een heel weekend feesten ![]() ![]() |
|
quote: Suppository is met 1 's'!!! ![]() ![]() maar wel vette bands! Enig idee op welke dag wij spelen? Misschien dezelfde dag als Collision, kunnen we samen oprijden... Als jij het goed vindt Tammi... ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
erg veel grindcore, hehe, uiteraard! Houwitser is dan nog wel deathmetal, de rest zegt me niks "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ow ja lekker slim, dit is tegelijk met Obscene Extreme ![]() Ik zit dan nog in Tsjechie. Wel lache site van dat fest. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! ![]() |
|
N? Nederland is nog altijd NL. ![]() |
|
Moet dat nou persé tegelijk met OBSCENE EXTREME ??? ![]() PUTREFY (Ire) LYCANTROPHY (Cze) DIABOLICAL (Swe) PORTAL (Swe) CENTINEX (Swe) OBSCENITY (Ger) CRIPPLE BASTARDS (Ita) INHUMATE (Fra) PIGNATION (Pol) NEUROPATHIA (Pol) INCARNATED (Pol) WELKIN (Bel) KRUSH (Hol) MALIGNANT TUMOUR (Hol/Cze)) Voor de rest ziet het eruit al seen mega vet en gezwellig festival, balen dat wij er niet bij kunnen zijn! ![]() ![]() |
|
quote: Oeps, sorry van het foutje in jullie naam. Suppository speelt op zaterdag, net als Collision. ![]() |
|
Enkele nieuwe namen om aan het lijstje van het ![]() ![]() PULMONARY FIBROSIS PROSTITUTE DISFIGURMENT ![]() |
|
De volgorde van bands op de pagina, is dit ook de volgorde van spelen op het fest zelf? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
de volgorde veranderd nog... maar dit wordt dus een puik feest ![]() |
|
Normaal gezien is het de volgorde die op de site staat. Daar kan idd mss wel nog verandering in komen. ![]() |
|
Zolang er maar GEBEUKT!!! wordt!!! Aan de bands zal het niet liggen. Ik vind het een vette line-up! ![]() ![]() ![]() ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
ja, een keer wat anders... grind your mind. gorerotted is megabruut live, ook als ze zo zat als een aap zijn. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |