|
Auteur: |
|
|
This year's biggest grind fest with more than 20 bands. 12 and 13 July Vort'n Vis - Ieper - Belgium www.vortnvis.net/grindfestival.html Next bands already confirmed: COLLISSION ( N ) DISMORFIC ( I ) CEREBRAL NECROSE ( F ) IRRITATE ( FIN ) MORGUE ( FR ) AGATHOCLES ( B ) SUPPOSSITORY ( N ) KADATH ( D ) GOREROTTED ( GB ) HEADMEAT ( B ) SANITYS DAWN ( D ) LAST DAYS OF HUMANITY ( N ) SANATORIUM ( TS ) HOUWITSER ( N ) SUBLIME CADAVRIC DECOMP (FR) INTERNAL SUFFERING ( COL ) + 6 more bands all info: www.vortnvis.net/grindfestival.html or www.vortnvis.net [Dit bericht is gewijzigd door Lord Mc.Abre op 25-04-2003 14:23] |
|
Staan wel toffe bands tussen! Alleen beetje te ver voor mij |
|
tis een festival hé, je kunt blijven camperen en een heel weekend feesten |
|
quote: Suppository is met 1 's'!!! maar wel vette bands! Enig idee op welke dag wij spelen? Misschien dezelfde dag als Collision, kunnen we samen oprijden... Als jij het goed vindt Tammi... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
erg veel grindcore, hehe, uiteraard! Houwitser is dan nog wel deathmetal, de rest zegt me niks "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ow ja lekker slim, dit is tegelijk met Obscene Extreme Ik zit dan nog in Tsjechie. Wel lache site van dat fest. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
N? Nederland is nog altijd NL. |
|
Moet dat nou persé tegelijk met OBSCENE EXTREME ??? (waar o.a. het volgende zal spelen: MACABRE (U.S.A.) DEAD INFECTION (Pol) DENAK (Spa) PERVERSE (Pol) INTERNAL SUFFERING (Col) SANATORIUM (Svk) KATAFALK (Hol) BOWEL STEW (Ita) COREY (Ita) FUBAR (Hol) CROPMENT (Swi) SPACE TO BEING (Cze) RZEZNIA (Pol) MASTIC SCUM (Aut) WHO IS MY SAVIOUR (???) INGROWING (Cze) ISACAARUM (Cze) FLESHLESS (Cze) INHUME (Hol) BILE (Hol) PURULENT (Col) CEREBRAL TURBULENCY (Cze) PROTEST (Svk) LANIENA MENTIS (Cze) DESTROYING DIVINITY (Cze) AHUMADO GRANUJO (Cze) DESECRATION (Wales) RESURRECTED (Ger) ABADDON INCARNATE (Ire) NEURAL BOOSTER (Hun) GRIMNESS (Ita) MEATKNIFE (Ger) PUTREFY (Ire) LYCANTROPHY (Cze) DIABOLICAL (Swe) PORTAL (Swe) CENTINEX (Swe) OBSCENITY (Ger) CRIPPLE BASTARDS (Ita) INHUMATE (Fra) PIGNATION (Pol) NEUROPATHIA (Pol) INCARNATED (Pol) WELKIN (Bel) KRUSH (Hol) MALIGNANT TUMOUR (Hol/Cze)) Voor de rest ziet het eruit al seen mega vet en gezwellig festival, balen dat wij er niet bij kunnen zijn! |
|
quote: Oeps, sorry van het foutje in jullie naam. Suppository speelt op zaterdag, net als Collision. |
|
Enkele nieuwe namen om aan het lijstje van het VORTN GRIND FEST toe te voegen... : PULMONARY FIBROSIS PROSTITUTE DISFIGURMENT |
|
De volgorde van bands op de pagina, is dit ook de volgorde van spelen op het fest zelf? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
de volgorde veranderd nog... maar dit wordt dus een puik feest |
|
Normaal gezien is het de volgorde die op de site staat. Daar kan idd mss wel nog verandering in komen. |
|
Zolang er maar GEBEUKT!!! wordt!!! Aan de bands zal het niet liggen. Ik vind het een vette line-up! En in de vort'n vis schenken ze Jupiler Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ja, een keer wat anders... grind your mind. gorerotted is megabruut live, ook als ze zo zat als een aap zijn. |
Index / Concerten |