IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Goremageddon de nieuwe cd van Aborted. Vorige pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 26-04-2003 23:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 23:02 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, deeds of flesh komt in de buurt. Dag met jou handje ja, aborted moet HEEL veel doen willen ze over deeds gaan. Deeds is gewoon strak een bruut En ik vind Disavowed geen pyaemia clown, klinkt wel degelijk anders.

B E S T E OTolerence.

GA JE K O N T NOG MAAR EENS GOED A F V E G E N. Deeds is ook mijn favorietje, maar Deeds speelt een ander soort Death Metal dan Aborted, dus eigenlijk niet te-vergelijken.
Deeds speelt bruut en strak, dat doet Aborted ook, alleen dan met een laagje Grind erbij. En ga me nou niet vertellen dat Disavowed geen clown is van Pyaemia, dat is het dus degelijk wel hé, zo niet dan heb je stront in je oren(en reet) Luister dan liever naar Mortal Decay(ook Unique Leader) dat is een slag beter, wat zeg ik, 666 slagen beter. En heb je soms de nieuwe Aborted al in huis, want anders kun je niet aan tafel.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2003 23:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

in huis, op mp3 voordat jij het ooit had gehoord :D
enniewee ik vind disavowed geen clone en bij dit soort muziek ligt er altijd snel een raakvlak.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 26-04-2003 23:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 23:25 schreef 0Tolerence het volgende:
in huis, op mp3 voordat jij het ooit had gehoord :D
enniewee ik vind disavowed geen clone en bij dit soort muziek ligt er altijd snel een raakvlak.

Dus je kunt niet aan tafel.
Op mp3 was jij mij te snel af, ik denk het toch niet manneke, ik had toevallig een promo en volgens mij was die er eerder dan de mp3, maar dat terzake, je geeft toch toe dat Disavowed een raakvlak heeft met de soort Death Metal wat Pyaemia speelt. Een van de jongens van Disavowed is ook actief in Pyaemia, dus de link is gauw gelegd. DISAVOWED IS EEN CLOWN, en pleegt PLAGIAAT, daar staat een straf op, en de grunter zingt vals. Moch je toch aan tafel schuiven, neem mes en vork mee, kun je mee eten. PYAEMIA heerst, en Disavowed sucks. MORTAL DECAY ken je die band nou of niet?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2003 23:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja ken het ja, of het plagiaat pleegt interesseert me niet, de nummers zijn niet hetzelfde en ik vind het goed klinken, klaar!

"This one is older than shit, heavier than time!"

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 26-04-2003 23:47 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 23:38 schreef 0Tolerence het volgende:
ja ken het ja, of het plagiaat pleegt interesseert me niet, de nummers zijn niet hetzelfde en ik vind het goed klinken, klaar!

Ik wil niet flauw wezen, de nummers zijn aardig, maar luister liever naar Pyaemia.
Die spelen Death Metal zoals het moet.
En Disavowed dacht het eventje dunnetjes over te doen, Perceptive ligt nu als onderzetter op tafel, ik draai het nooit weer.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 27-04-2003 10:32 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Wat doet Pyaemia eigenlijk op het moment? Ik hoor er zo weinig van?

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 20:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Zevenennegentig punten in de LordsOfMetal van April/Mei

www.LordsOfMetal.com

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 20:49]

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-05-2003 20:50 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

De nummers die ik gehoord heb van dit album bevielen me best moet ik zeggen.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-05-2003 22:20 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

En weer een positieve recensie, een paar weken terug gemaakt.
http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1785

Persoonlijk vind ik Aborted per album beter worden vooral ook omdat ze hun technische kanttekeningen aan hun nummers blijven verbeteren.

Maar de beste intro hebben ze al gemaakt op "Engineering the Dead"....
"Your suffering will be legendary....even in Hell!"

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 02-05-2003 22:20]

Pred
Usericon van Pred
Posted 06-05-2003 21:54 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Heb em ook pas en ik vind hem wel goed , ben alleen niet zo bekend met het oudere werk , heb het wel al eens gehoord , maar kan het nu niet direct vergelijken. Btw , ze hebben ook een videoclip gemaakt die je kan bekijken op www.deathmetal.be onder "Specials"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com