|
Auteur: |
|
|
Hee, dit is reclame!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
is dat dan verboden? |
|
weet ik niet, soms zien overactieve mods dat als reden om een topic dicht te gooien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
het is geen reclame, het is een informatie ik prijs ons produkt niet aan, ik zeg gewoon dat het beschikbaar is |
|
quote: Ja dat is hetzelfde! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ach, ik lul gewoon maar, doe ermee wat je wil |
|
ik heb de cd al een maand, geweldig ook toffe live band recensie op bekende nederlandse metalsite te lezen Do androids dream of electric sheep? |
|
The complete demo of Pantheïst "1000 Years" is now available for free to download at: http://users.pandora.be/istari also including cover art and lyrics the demo is NOT available on CD anymore, only by download. |
|
In principe is het verboden voor "1-dagsvliegen" die dus komen posten en nooit terug komen. Zo te zien is istari een beginnend forum gebruiker. |
|
Gedoogbeleid Maar ik heb al stukjes van de schijf beluisterd, en hij is vele vele malen beter dan de demo. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-04-2003 10:47] |
|
quote: istari hangt hier al best een tijdje hoor. Ik heb de cd al. Met die demo was ik helaas te laat, maar die download ik dan wel(voor de 2e keer; had hem ooit al). [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 30-04-2003 12:39] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zo .. *kick* 2e album van ze net binnen, lekker vet duister sfeertje .. |
Index / Heavy Metal |