|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tjah, je zal maar net een bakkie koffie op je balkon zitten te drinken en je pleur naar beneden. Achja, het is sneller dan de lift Ik, Wil Schuurman |
|
Nee, ze zaten echt te kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:en daarna konden ze niet meer kijken, NOOIT meer FREEZE |
|
Ben je best wel genaaid mee |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 27-04-2003 10:55] |
|
Heb zelf ook in de bouw gewerkt en als je ziet hoe het daar aan toe gaat (bv. helft van de stekeinden afslijpen anders past het niet) vraag ik mij toch af waarom er niet meer ongelukken gebeuren. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Voor je het weet stort jouw balkon neer!!! |
|
*sighs relieved* Ik heb geen balkon Wel lullig trouwens. Ben je helemaal heppie omdat de zon schijnt en je eindelijk zonder te verkleumen je balkonnetje opkan, dondert 't naar beneden.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ja, da's balen... woon er zelf 200 meter vandaan... blij dat ik daar niet was toen de boel in elkaar sodemieterde Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Had je het niet graag gezien?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Of dondert het balkon boven je op jou! |
|
quote:OF stuikt je vloer van je huis in elkaar... |
|
quote: Mwah... t is dat dr 2 lui dood bij zijn gebleven, anders had ik t best graag willen zien... een leuke instorting, geen dooien of gewonden, pilsje erbij en lekker kankeren op de gemeente en/of bouwbedrijf. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik heb ook een balkon! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oud nieuws, maar je zal er maar op staan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
iemand al balkonvrees nu? Je moeder. |
|
Je fiets zal maar onder dat balkon staan... |
|
quote:Dan heeft die dief een end gefietst .. |
|
Ben ook benieuwd wat ze met die woningen gaan doen? Slopen of renoveren. Het is geen leuk idee om een huis te kopen waarbij de vorige eigenaar om het leven is gekomen omdat het balkon begaf. grrr |
|
quote: |
|
ik vind de topictitel wel mooi: 2 doden in nederland!!! maarja, het is behoorlijk kut dat er dingen worden opgeleverd die na een tijdje alweer instorten, terwijl ervan betonrot/slijtage geen sprake kan zijn. Je zag ook een jolige bewoner met zn gestutte balkonnetje: 'nou, daziedrwelsteviguuthoor!' vraag me af hoeveel de woningbouwverenging hem daarvoor heeft betaald |
|
Heb net gelezen dat ze hebben nu ook de parkeer garage gestut van dit pand. Deze draag constructi bleek ook niet in orde . Volgens kunnen ze dit pand maar beter afbreken voor dat het straks helemaal inzakt. Je zal maar in een pand wonen dat deze aannemer gebouwd heeft. Dan hoef je je sterio dus niet te hard ze want anders lig je zo in de kelder. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
heb het ook gezien in het nieuws (Het Hart van Nederland) een tijdje terug, wel schijtig voor de nabestaanden van de slachtoffers . Toen ik op school zat in oostende is er ook eens iets "ingestort", een betonplaat van 5 bij 3 is eens naar beneden gevallen van de dertiende verdieping van het gebouw naast onze school, gebeurde tijdens de les wiskunde, oefeningen aan het oplossen toen er plotseling een hevige knal weerklonk, iedereen direct weer wakker, ik ook, niemand wist toen wat er gebeurd was, maar bij het buitengaan tijdens de pauze werd alles wel duidelijk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Ik heb het ook gezien, en natuurlijk is het vervelend voor de nabestaanden, maar eerlijk gezegd doet nieuws als dit me niks en vind ik het ook ietwat overbodig daar een item aan te besteden bij het nieuws. Deze gebeurtenis is het gevolg van een imperfectie van de mens, op hele kleine schaal, ik zie liever nieuws van maatschappelijk of zelfs mondiaal belang .. slechts mijn 2 euro cent .. |
|
quote: 'Dus jij vind wanbeleid toegstaan door de gemeente/ overheid geen maatschappelijk toegevoegde nieuwswaarde hebben. totdat het jezelf overkomt natuurlijk. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |