|
Auteur: |
|
|
Inderdaad weer een pracht plaat. De vocalen zijn veel rauwer als op The Call To Battle. De band heeft geen website en die zal er ook nooit komen. |
|
Ik heb de LP besteld. Hij zal best wel goed zijn. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Lui, ga deze plaat nou eens luisteren!! |
|
quote: LOOOOL, hilarisch Maare, nee merci dus |
|
Weltmacht heeft geen website zo ver ik weet. "als de snellere versie van JI" een groot verschil met de eerste Weltmacht dus? [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 28-04-2003 15:14] |
|
Ik heb hem ook geluisterd. Sneller dan Judas iscariot is ie absoluut niet. Vooral niet als je naar de laatste full-length van JI luisterd. Veel verschil hoor ik ook niet met de eerste. Maar verder wel een lekkere cd ja. Ik moet hem nog wat beter luisteren om de muziek wat dieper in te laten zinken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De LP-versie kan spoedig ook bij Nordstorm besteld worden voor ongeveer 11 a 12 euro. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Heersend inderdaad Judas Iscariot riffs met strakkere drums en erg gave zang! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Tsja, wat moet ik zeggen? Mijn favoriet van het afgelopen jaar 2003... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bevalt mij ook erg goed deze cd. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ik irriteer me mateloos aan de keyboards maar dat doe ik altijd Je moeder. |
|
Ik heb de lp versie, en kan niet zeggen dat ik hem zo goed vind.... |
|
quote: Origineel niet, goed wel. - Mutatis mutandis - |
|
Ik vond hem super saai, herhaling van zetten. |
|
Iemand enig idee hoe ik aan de teksten kom van Weltmacht? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
"Iemand enig idee hoe ik aan de teksten kom van Weltmacht?" Hehe, goed luisteren. Heel goed luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 16-03-2004 17:22] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Grappig.... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: 1-0 Voske Je kan me de bout hachelen! |
Index / Heavy Metal |