IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Monster Magnet Volgende pagina
Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 29-04-2003 11:41 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

www.monstermagnet.net

Even de ZM-ers op deze geniale band wijzen!
Stevige rock met een heel sarcastische sfeer en een fijn humoristisch tintje.

Luister maar een naar een album als "Powertrip"... Schitterend!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 29-04-2003 11:42]


Tum podem extulit horridulum...


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 29-04-2003 11:44 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Monster Magnet


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-04-2003 11:52 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Powertrip is zeker tof maar ik heb toch de voorkeur voor Superjudge en Dopes... Die zijn iets spacier (damn, hoe schrijf je dat?)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-04-2003 11:53 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

daar kan ik dus helemaal niks mee, ik heb ze weleens op tv gezien en de muziek + uitstraling doen me helemaal niks. echt een loserband.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-04-2003 11:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

naja, waarom is het nu weer een loserband?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-04-2003 11:58 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Zeker geen looser band!

werkelijk lekere stoner muziek.

een band waar ik het oudere werk het meest van waardeer!


I Find That I Am Not There...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-04-2003 11:59 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

nou ja, zo komen ze gewoon over op mij.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-04-2003 12:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 11:59 schreef El Chulo het volgende:
nou ja, zo komen ze gewoon over op mij.


Zegt meer over jou dan over de band


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 29-04-2003 12:17 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
you're looking for the one who fucked your mom.... that's not me, that's not me


ik ken alleen powertrip, maar dat album heerscht!



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-04-2003 12:34 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

"25 Tab" =


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-04-2003 12:36 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 11:53 schreef El Chulo het volgende:
daar kan ik dus helemaal niks mee, ik heb ze weleens op tv gezien en de muziek + uitstraling doen me helemaal niks. echt een loserband.
Je bedoelt dat het van die showposers zijn? Da's gewoon een act, die (wat mij betreft) erg goed bij de muziek (met name van de latere periode) past.


Touché, pussycat!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-04-2003 12:37 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Yeah! Monster Magnet is zeer vet!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-04-2003 12:41 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 12:36 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je bedoelt dat het van die showposers zijn? Da's gewoon een act, die (wat mij betreft) erg goed bij de muziek (met name van de latere periode) past.

tja, dat zou natuurlijk goed kunnen. wat de achterliggende gedachte ook is, geef mij maar oprechte muziek, waarbij het niet om een of ander imago gaat.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-04-2003 12:41 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 12:00 schreef Dunne_Hein het volgende:
Zegt meer over jou dan over de band



Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 29-04-2003 12:50 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 12:41 schreef El Chulo het volgende:
tja, dat zou natuurlijk goed kunnen. wat de achterliggende gedachte ook is, geef mij maar oprechte muziek, waarbij het niet om een of ander imago gaat.


Hun "imago" is net bedoeld om bepaalde zaken op de korrel te nemen. Trouwens als je een band verwerpt vanwege hun imago, gaat het bij jou evenzeer om imago als bij iemand die ze net daarom goed vindt.


Tum podem extulit horridulum...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-04-2003 13:05 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

euh, nee. leg me geen woorden in de mond, aub.
ik hou gewoon überhaupt niet van bands die heel nadrukkelijk met hun imago bezig zijn.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-04-2003 13:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

zeer relaxe band, alle redenen waarom zijn eigenlijk al in het topic terug te vinden.
Moet ze alleen nog eens live zien


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-04-2003 14:38 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ik heb alleen het idee dat ze niet zo vaak hier in Europa optreden of ligt dat aan mij?

Best goeie band, ken ze al een jaar of twee


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 29-04-2003 16:49 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik heb aan het begin van de jaren negentig Monster Magnet verschillende keren gezien (o.a. Vera en DOA). Vooral in Vera waren ze geweldig! Ze projecteren namelijk vloeistofdia's en andere dia's over de band. In een zaal geeft dat een heel tof effect dat precies bij de muziek past.

In die tijd deed ik de podiumverlichting in de Vera en heb toen ook geholpen bij Monster Magnet. En die jongens waren toen verre van arrogant! Ik weet niet hoe dat nu is nu ze wat groter (qua band bkndhid (mijn ' ' dot ht nit mr!)zijn geworden.

Ik zou ze graag nog eens live in een zaal willen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 29-04-2003 16:51]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-04-2003 16:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zag er wel is video's van op Wet And Wild, vond het maar niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-04-2003 2:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Geweldige band, lekkere muziek voor deze tijd van het jaar vind ik. Lekker in de tuin zitten met Monster Magnet op!

Powertrip en Dopes To Infinity zijn mijn favos!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-04-2003 22:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

In m'n studententijd heb ik ze zowat grijsgedraaid!Heerlijke band,een beetje de stem van Motorhead met het gitaarwerk van Kyuss,Quotsa en Hawkwind,gecombineerd met compleet getikte teksten :
#Oh baby
I'm lazy
Oh baby - introduce me a god!#
Roept bij me goeie herinneringen op aan :
-met mate(n) goed bier consumeren op festivals
-wild bangen en slammen op splinterbommen zoals 'Look at your orb for the warning'of 'Spine of god'
-*piieep* gecensureerd


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2004 19:30 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vette muziek!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2004 20:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

stelletje pimps zijn het geworden en dan zeker die Wyndorf....vleesgeworden dildo.

De platen Spine Of God, Superjudge en Dopes To Infinity zijn zwaar okay overigens, vooral de eerste...vette muziek hebben ze wel gemaakt en ALLES gejat. Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we dan maar weer zeggen...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2007 20:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wyndorf is er weer bovenop..4 Way Diablo is het gevolg. Rustiger dan voorgaande platen, bijna ingetogen. Hij is zeker geschrokken van zijn OD.. Mooie plaat.


slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2007 22:46 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Oeh, nieuwe Monster Magnet plaat. Even checken dan


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen