|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.monstermagnet.net Even de ZM-ers op deze geniale band wijzen! Stevige rock met een heel sarcastische sfeer en een fijn humoristisch tintje. Luister maar een naar een album als "Powertrip"... Schitterend!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 29-04-2003 11:42] Tum podem extulit horridulum... |
|
Monster Magnet " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
daar kan ik dus helemaal niks mee, ik heb ze weleens op tv gezien en de muziek + uitstraling doen me helemaal niks. echt een loserband. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
naja, waarom is het nu weer een loserband? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zeker geen looser band! werkelijk lekere stoner muziek. een band waar ik het oudere werk het meest van waardeer! I Find That I Am Not There... |
|
nou ja, zo komen ze gewoon over op mij. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Zegt meer over jou dan over de band I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ik ken alleen powertrip, maar dat album heerscht! |
|
"25 Tab" = Touché, pussycat! |
|
quote:Je bedoelt dat het van die showposers zijn? Da's gewoon een act, die (wat mij betreft) erg goed bij de muziek (met name van de latere periode) past. Touché, pussycat! |
|
Yeah! Monster Magnet is zeer vet! |
|
quote: tja, dat zou natuurlijk goed kunnen. wat de achterliggende gedachte ook is, geef mij maar oprechte muziek, waarbij het niet om een of ander imago gaat. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Hun "imago" is net bedoeld om bepaalde zaken op de korrel te nemen. Trouwens als je een band verwerpt vanwege hun imago, gaat het bij jou evenzeer om imago als bij iemand die ze net daarom goed vindt. Tum podem extulit horridulum... |
|
euh, nee. leg me geen woorden in de mond, aub. ik hou gewoon überhaupt niet van bands die heel nadrukkelijk met hun imago bezig zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
zeer relaxe band, alle redenen waarom zijn eigenlijk al in het topic terug te vinden. Moet ze alleen nog eens live zien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb alleen het idee dat ze niet zo vaak hier in Europa optreden of ligt dat aan mij? Best goeie band, ken ze al een jaar of twee "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb aan het begin van de jaren negentig Monster Magnet verschillende keren gezien (o.a. Vera en DOA). Vooral in Vera waren ze geweldig! Ze projecteren namelijk vloeistofdia's en andere dia's over de band. In een zaal geeft dat een heel tof effect dat precies bij de muziek past. In die tijd deed ik de podiumverlichting in de Vera en heb toen ook geholpen bij Monster Magnet. En die jongens waren toen verre van arrogant! Ik weet niet hoe dat nu is nu ze wat groter (qua band bkndhid (mijn ' ' dot ht nit mr!)zijn geworden. Ik zou ze graag nog eens live in een zaal willen zien. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 29-04-2003 16:51] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
zag er wel is video's van op Wet And Wild, vond het maar niks "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Geweldige band, lekkere muziek voor deze tijd van het jaar vind ik. Lekker in de tuin zitten met Monster Magnet op! Powertrip en Dopes To Infinity zijn mijn favos! |
|
In m'n studententijd heb ik ze zowat grijsgedraaid!Heerlijke band,een beetje de stem van Motorhead met het gitaarwerk van Kyuss,Quotsa en Hawkwind,gecombineerd met compleet getikte teksten : #Oh baby I'm lazy Oh baby - introduce me a god!# Roept bij me goeie herinneringen op aan : -met mate(n) goed bier consumeren op festivals -wild bangen en slammen op splinterbommen zoals 'Look at your orb for the warning'of 'Spine of god' -*piieep* gecensureerd Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Vette muziek! |
|
stelletje pimps zijn het geworden en dan zeker die Wyndorf....vleesgeworden dildo. De platen Spine Of God, Superjudge en Dopes To Infinity zijn zwaar okay overigens, vooral de eerste...vette muziek hebben ze wel gemaakt en ALLES gejat. Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we dan maar weer zeggen... |
|
Wyndorf is er weer bovenop..4 Way Diablo is het gevolg. Rustiger dan voorgaande platen, bijna ingetogen. Hij is zeker geschrokken van zijn OD.. Mooie plaat. |
|
Oeh, nieuwe Monster Magnet plaat. Even checken dan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |