|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie net op 2vandaag een reportage over de kerk in Canada die waarschuwingen negeert onder de mom van "God beschermt ons". (Het reportage is gemaakt door een belg dus waarschijnlijk zien onze zuiderburen dat ook op de buis) ARGH!! Kapot trappen al die religieuze fuckers. Sta je straks in bij de super in de rij, krijg je SARS door zo'n gristen hond die dat heeft opgelopen! quote: x heelveel |
|
sommige mensen verdienen het My madness, my sadness |
|
KORTOM: het is geen ziekte tegen de mensheid, maar tegen de gristenen. Sars is f*cking metal |
|
SARS ist Krieg, ofzo |
|
quote: Jammer genoeg leven de gristenen niet in ghetto's, dus zal het ook onder de niet-gristenen worden versprijd. |
|
Ongelooflijk hoe sommige mensen in hun geloof blijven hangen.... |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kut fucknekken die overtuigde lui. gristenen, fundamentalistiche islamfukkers allemaal OPRUIEN. KUTVOLK |
|
Benefiet wedstrijd. LongArts/SARS-FC A.I.D.S. - Woensdag dertig April om half negen. |
|
Hoe dom kun je zijn zeg, vertrouwen op iets dat er niet is vind ik prima, maar hiermee breng je ook andere mensen in gevaar. |
|
quote:steek ze dan in ghetto's |
|
Waarom denkt toch iedereen dat Roomsen Christenen zijn? Alleen omdat ze zich zo noemen...? God beschermt ons, ja, daaag! Stupid fucking Catholics, making a mockery of religion. (Again. And again. And again.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waar stond het dat het katholieken waren? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ja, k zag het ook, met pater Vladimir ofzo.. k heb me kapot gelachen, dat mensen zo naief kunnen zijn wuust robuust |
|
quote:Het Canadese Ministerie van Volksgezondheid heeft een aanbeveling gedaan voor de Orthodoxe kerken om de paasrituelen aan te passen. Mensen drinken allemaal uit dezelfde beker en kussen foto’s op dezelfde plaats. Twee Vandaag spreekt met een priester die daar niet naar heeft geluisterd. ‘God beschermt ons’ is zijn motto. Ook spreken we met een standup comedian en kijken we naar de voorzorgsmaatregelen die in de ziekenhuizen zijn genomen. Dat vetgedrukte. Niet met zoveel woorden, maar als je er wél iets van snapt weet je al genoeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Religie verspreidt ook AIDS.... |
|
Ah kijk, een pater zegt ook al weer wat over de richting waarin ik het vond. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Yupz, van die Roomse flikker in het Vaticaan zou je geen kapotje mogen gebruiken. De sukkel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Precies!!! |
|
quote:, maareh ik zit inderdaad te wachten tot de Amerikanen China (heult immers met N-Korea)preventief gaat aanvallen (ruimen) om deze epidemie - die ze ongetwijfeld als "act of terrorism" bestempelen - de kop in te drukken. Touché, pussycat! |
|
quote:Zouden die virusjes een kernoorlog overleven denk je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan gaat China met dode lijken werpen. En dan sterven we allemaal aan sars. Happy end |
|
quote:What doesn't kill you, makes you stronger. Touché, pussycat! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-05-2014 16:58] Touché, pussycat! |
|
quote: lol! Pff religie IS ziekte, what's new? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |