|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ben op vakantie bij het graf van dante geweest (in Rimini), nou ga ik het boek toch maar eens lezen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Heb 'm gelezen voor mijn engels literatuurlijst. Dat viel wel in de smaak bij mijn docent. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Heb alleen het begin gelezen, toen vond ik het welletjes. t 'is wel allemaal mooi geschreven, maar t slaat natuurlijk nergens op. |
|
quote: Ik heb hem ook voor mijn lijst gelezen, het eerste deel iig, alleen voor mijn Nederlandse lijst. (bij uitzondering, aangezien het geen nederlandse schrijver betrof maar wel een literatuurboek was..) |
|
Wow.. Voor mijn Nederlands lijst mocht ik alleen Nederlandse literatuur lezen, en op de lijst met toegestane boeken voor Engels stonden dergelijke boeken ook niet . Dat had mijn middelbare leestijd wat prettiger kunnen maken! |
|
quote: Zoals ik zei, Nederlands leraar maakte een uitzondering.. Wat betref Engels hadden wij geen 'lijst met toegestane boeken', we mochten gewoon met een boek aankomen en dan werd het goed- of afgekeurd.. Je moest wel een bepaald onderwerp kiezen bij ons, ik koos de apocalypse op zijn breedst genomen, en las daarvoor 'Survivor', een King achtige vertelling over groep overlevenden na een ramp (geen literatuur overigens), Picture of Dorian Gray van Oscar Wilde, en 'A journal of the plague year', van Daniel Defoe (zware kost voor een Havo-4/5 persoon met meer te doen.. ) ... wat Nederlands betreft moesten we ook een speciaalstudie (7 boeken van 1 schrijver) maken.. echter na 3 Leon de Winter boeken had ik het wel weer gehad en werd het toch samenvattingen lezen.. |
|
Nog zoiets, bij ons moest je in de derde of vierde klas van de havo 1000 woorden lezen,, groot deel van de mensen zette L.o.t.R. op de lijst.... |
|
Ah, ik zocht zonet op Dante ipv Dante's, vandaar dat ik niks vond.. Maar goed, nogmaals, ik heb weer wat meningen door te lezen nu.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Las net van xNegx dat hij de verheerlijking van God zo'n drempel vond. Dat zal komen doordat Dante door zijn opvatting verbannen werd en hij zich schuldig voelde. Kun je nagaan hoe mensen zich toen moesten voelen als ze niet in de heer waren. Fascinerend.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |