|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoorde dat er voor Irak erg weinig geld binnen gekomen was... Nu willen ze dat beetje geld verspillen aan een onderzoek hoe dat nou komt. |
|
Weet je wie er ook opdringerig zijn, de Postcode Loterij!! Met hun zgn. goeie doelen, het enige goeie doel is hun eigen bankrekening. Ze blijven post sturen, ik heb het al zo'n 10x teruggestuurd, met zeer duidelijk de mededeling erop dat de heer -x- toch echt al zo'n 3 jaar dood is (mijn vader). Maar luisteren?? Nee hoor, gewoon door blijven sturen die kutpost van ze!! Ik haat ze! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Uitzoeken waar de directie woont en 'Verhuisd: <adres>' op de envelop zetten telkens, hebben ze er zelf ook nog lol van. En inderdaad, ik loop me ook al jaren te irriteren aan de manier waarop je zogenaamd sociaal verplicht gemaakt wordt om geld te doneren. Ik ben al lang lid van de goede doelen die ik wel de moeite waard vindt, ik hoef niet elke keer met dezelfde doelen geconfronteerd te worden.. ik ken ze, ik weet wat ze doen en ik wil er geen geld aan geven. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
G O D heeft je op de wereld gezet, om andere mensen die het doorgaans slecht hebben, een helpende hand toe te rijken. |
|
quote:Het erge is dat wanneer je een doel, neem bijvoorbeeld het Rode kruis, steunt dat je na 1 keer iets gegeven te hebben je voor 20x dat bedrag post krijgt om nog meer te geven |
|
quote: Ja...'Verhuisd: Het Hiernamaals' Ik ga het proberen. Grrrrrr Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik word doodziek van de mensen van de kerk die hier vier keer per jaar aan de deur komen voor het verjaardagsfonds. Je krijgt een klein kaartje van het verjaardagsfonds en moet vervolgens tien euro aan de kerk schenken. |
|
quote: je hebt gewoon gelijk dus er valt niks te discusieren. slotje |
|
Ik stuur die zooi altijd terug samen met nog een kilo oud papier :D hun kosten |
|
quote:Ja, hoe zat dat geintje ook alweer? Envelop open maken en volproppen met meuk en dan 'afzender retour' er op mikken ofzo? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heerscherdeheersch! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bij mij in de buurt woont ook iemand die om de zoveel tijd langs de deuren gaat voor de gehandicapten. Zelf komt hij ook redelijk gehandicapt over als hij "Hebt u ook geld voor gehandicapten, is zielig hoor!" probeerd te zeggen terwijl hij nauwelijks kan praten. |
|
Prins Bernhard geeft om cultuur, u toch ook? |
|
quote: Meen je dat nou??? |
|
Nooit last van, ze mijden mijn huis als de pest |
|
quote: je hebt gelijk Je moeder. |
|
De brieven van Kom op tegen Kanker getuigen altijd van enorme creativiteit. 't Is altijd weer een belevenis om te zien wat ze nu weer uitgevonden hebben om geld uit je zakken te slaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik wil best wel wat gif naar Irak sturen. Tum podem extulit horridulum... |
|
...en wat gebeurt er vervolgens? Je buren gooien HUN reclame shitzooi bij jou in de bus omdat zij geen sticker hebben. |
|
quote:Buren al geslagen dan? |
|
Vrouwen kunnen ook opdringerig zijn. |
|
quote:Jij mist geloof ik het punt van deze discussie |
|
quote: en niet zo'n beetje ook!!!!!!!!! fear my moo of wrath |
|
Nog erger vind ik die lui in de stad van de boekenclub,die lopen verd....gewoon achter je aan Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Heel hard gaan schreeuwen "Laat me nou toch eens met rust man!" Of iets anders leuks verzinnen: *Doe alsof ze je beledigen en schreeuw dat lekker hard uit over straat *Alles heel gedetailleerd laten uitleggen en dan na een half uur zeggen dat je er geen zak van snapt en vragen om een nieuwe uitleg *Zeg dat je wel valt op zulke opdringerige mensen *Simpel: zeg dat je al lid bent Keus genoeg --edit-- Ook leuk: Doe ze zelf eens een interessant voorstel [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 04-05-2003 12:34] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |