|
Auteur: |
|
|
Ik wil em graag horen, ik vond ze laatst live erg goed. George he .. wereldzangertje |
|
Pleurisy op Dokk'em vond ik geweldig. Ben dus benieuwd naar die cd. Zijn er ergens op het web al stukjes van te beluisteren? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb Pleurisy ooit in de pipo gezien, ook nog ff met George staan ouwehoeren. Ik vond het een strak optreden, toch maar eens cdtje ervan luisteren binnenkort Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ken Pleurisy eigenlijk alleen van een optreden met de vorige zanger. Dat is vast een wereld van verschil met G.O. Touché, pussycat! |
|
De cd is een toppertje in wording. Ik luister liever naar Americaans/Zweedse Death Metal. Maar toch het luisteren waard. |
|
Ik was laatst in Woerden en heb Pleurisy live zien optreden. Ik kende hun muziek nog niet en heb dus ook hun cd´tje aangeschaft: lekker klinkende, niet saaie death metal! Live klonken ze ook geweldig . . .two thumbs up!! There is no religion higher than Truth! |
|
haaa, de band waar onze ouwe bassist in zit. ken ze al jaren, heb die laatste nog niet gehoord. ze hebben ook een nieuw logo. ff snel aanschaffen, basje maar eens bellen. Oud Vuil. |
|
quote:Gewoon kopen jij |
|
Ik ben benieuwd! Toen ik ze dit jaar zag(of was het vorig jaar) deed George ook al mee. Ik dus een CD kopen die dus zwaar tegen viel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Pleurisy schopt konten! Samples van de nieuwe cd klinken erg goed ... al is het wel jammer dat johan wesdijk er niet meer bij zit Die klinkt toch wel erg goed op de vorige cd. .. |
|
quote: ik ben ook fan van johan. heeft ook nog bij mijn band gezeten. johan rocks! Oud Vuil. |
|
quote: Je bedoelt Desultory ???? |
|
quote: dezelfde, ja! desultory, die naam heb ik al een tijd niet meer gehoord! Oud Vuil. |
|
"Luminious Assassination" is een klassieker! |
|
gisteren de ceedee aangeschaft. helaasch nog niet beluisterd, maar bij het optreden meen in wat bolt thrower invloeden gehoort te hebben. Oud Vuil. |
Index / Heavy Metal |