IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Luchtgitaar Vorige pagina
DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 01-05-2003 13:37 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 04-05-2003 20:17 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 10:53 schreef Luke het volgende:
Is dat dat Kirk Hammet ding?


nee James Hetfield


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-05-2003 20:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vind het een vreselijk belachelijk initiatief-geef mij maar echt gitaarwerk!

NP : Thin Lizzy met 'Jailbreak'


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-05-2003 22:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht



eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 04-05-2003 23:59 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

ik heb sinds gisteren een nieuwe airguitar binnen die ik bestelt heb bij O2guitar.air. Het is een Washburn dime3


grrr


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 08-05-2003 13:24 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Mijn god hoe triest kun je worden


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 08-05-2003 19:06 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

inderdaad, grote nonsens


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-05-2003 10:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

die mensen hadden ze eerst bij kopspijkers


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pred
Usericon van Pred
Posted 10-05-2003 17:52 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

kheb er ook één gehad , maar ik heb hem maar doorverkocht , dat maakte teveel tocht en daar kreeg men moeder verkoudheden van.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 10-05-2003 17:57 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Wat is dit fucking triest!

wedden dat die gasten nog echt gitaarspelen ook?


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 13-05-2003 8:49 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Dan maken ze het ras der gitaristen wel zwaar ten schande

Je gaat me trouwens toch niet vertellen dat ze dat ook met basgitaar hebben ofwel ? Beetj slappen in de lucht enzo


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 10-06-2003 22:36 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

kampioenschap luchtgitaar spelen zometeen op SBS6 bij Hart van Nederland


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-06-2003 22:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach, het verschilt niet veel van echt gitaar spelen.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 10-06-2003 22:50 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

tja, maar het blijft net iets als droogneuken, als je er goed in bent kan het misschien wel leuk zijn maar het is far from het echte werk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-06-2003 22:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Als ik luchtbas speel , geef ik Harris het nakijken


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-06-2003 23:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 22:36 schreef Magistus het volgende:
kampioenschap luchtgitaar spelen zometeen op SBS6 bij Hart van Nederland



arggg, neit gezien helaas


"This one is older than shit, heavier than time!"


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 11-06-2003 1:27 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Het zpijt me zeer, maar ik snap echt niet waarom jullie het nou nodig vinden om dit collectief af te zeiken. Persoonlijk vind ik het wel een grappig initiatief, kom op zeg, het hele luchtgitaarspel is een beetje melig, dat hebben die lui zelf ook wel door hoor. Overigens gaat het er bij die kampioenschappen geloof ik om wie het het nauwkeurigst na kan spelen (samen met andere factoren waarschijnlijk), dus zullen ze inderdaad in het gewone leven ook echte gitaren bespelen.

Persoonlijk houdt ik ook wel van wat luchtgitaar spel (en ja, lucht bas ook, en zelfs wat drums en keyboards af en toe), nou ben ik volstrekt amuzikaal du nauwjeurig is het niet, nou, lekker boeie..

Wat betreft mee'spelen' op een discman, dat ziet er misschien maf uit, maar het is een stuk minder irritant dan mensen die gaan meezingen.

Oh, en nog even ter illustratie dat ze het inderdaad niet allemaal zo hard menen, een stukje uit het reglement:

quote:
Het doel van de Nederlandse Luchtgitaar Kampioenschappen is om Wereldvrede te bevorderen. Volgens de ideologie van de Finse organisatoren van het luchtgitaar festival zouden oorlogen en veel van al het vreselijke dat er op aard is, verdwijnen als iedereen luchtgitaar zou spelen.

Om dit te bevorderen wordt alle mensen in de wereld gevraagd gezamenlijk luchtgitaar te spelen aan het eind van elk Luchtgitaar Wereld Kampioenschap, dat jaarlijks in het laatste weekend van augustus in Finland wordt gehouden.




Dus ik zou zeggen, lekker riffen met die luchtplectrums!

NP: Iced Earth - Written On The Walls


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 11-06-2003 1:36 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

had toch eigenlijk wel verwacht dat marcel koenen er aan mee zou doen.....

Maar helaas


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen