|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand hun nieuwste creatie al gehoord? Vind het een zeer vette cd geworden. |
|
hmmm, dan moet ik het zeker is gaan downloaden. Benton heerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yup Glen Benton doet de vocals. Is ook te horen ook! Bruut! |
|
Yo Frietbal wanneer komt deze uit. Ze hebben ook een nieuwe maatschappij, Cent. Media. |
|
Bij www.centurymedia.com is hij al te koop. Maar ik weet niet of hij in europa al te koop is eigenlijk. |
|
Het enige minpunt aan dit album vind ik eigenlijk de drums. Niet het drumwerk opzich maar hoe het klinkt. |
|
"Into cold darkness" is één van de beste death metal platen allertijde Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Dat klinkt als Nihil? |
|
Ik vind Dawn of the Apocalypse een hele goede schijf, het gebruik van akoestische gitaren is leuk gevonden. No-nonsense bangyourhead bier |
|
Het gaat hier over de nieuwe schijf. Dechristianize (ja fout geschreven in de titel van dit topic maar ik kan het niet veranderen) |
|
drums klinken wat anders ja, maar er zit een lekker tempo in "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat weet ik, ik vertel alleen ff wat ik over een oudere plaat vind voor jou, mijn lieve balletje: ik heb de nieuwe nog niet gehoord helaas |
|
Zit benton nog wel bij Deicide dan? Of is dit wat hij er gewoon bij doet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
volgens mij is het gewoon een sideproject |
|
Hij zit nog gewoon bij Deicide ja. |
|
Heb net het titelnummer gedownload op www.xtreemmusic.com, en het valt me niet tegen. De opmerking over het drumwerk kan ik mezelf wel in vinden. Verder vindt ik het allemaal wel gaaf klinken, binnenkort maar eens aanschaffen. BLASTBEATS FOREVER |
|
Damn wat gaat dat downloaden traag 6.4 Kb/s |
|
Wanneer komt ie uit in europa ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
indedaad een zalig geluid voor de oren, deze cd Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Wauwie....coole shit...... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat titelnummer is verrotte goed, zeg!!!! lekkere melodische dingetjes erin. alleen zijn de snelle gedeeltes wel ERG snel. volgens mij word ik een beetje te oud voor deze snelheden. 't mag van mij wel iets minder. maar dat vind ik dus. (noot. dit had ik in het andere topic gepost) Oud Vuil. |
|
quote: Ja dat melodische schijnt wel ineens "in" te worden, ik vind het persoonlijk snel tot verveling leiden. Geef mij maar wat meer ritme in de nummers. De plaat is goed, daar niet van, maar de nummers zijn toch te lang om het allemaal interessant te houden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat die maar rap hier in onze contreien uitkomt!!! gotta have that record for sure!!!!!!! mja... kheb zondag nog geruchten gehoord dat Glen waarschijnlijk toch weg is bij Deicide... buh ... I don't know maar alst waar zou zijn is Deicide DOOD want Glen = Deicide... |
|
Glen Benton is "weg" bij Deicide omdat hij die Vital Remains ging inbrullen. Anyway, ze zitten nu toch bij Earache en hun 7de CD heet "Scars Of The Crucifix" en zou dit jaar nog verschijnen? Btw, 'lo Obscenum [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 22-07-2003 23:26] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
aaaaaaaaaaaah die Peter!!!!!!!!!! kwist nie da gij ook hier op t forum kwam khad het moeten weten met die nick PYREXIA [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 22-07-2003 23:29] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |