|
Auteur: |
|
|
Ik zal er zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zal er zeker zijn!! echt jammer van kamelot, dat ze niet spelen, maar die zie ik toch in de biebob [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 30-04-2003 14:53] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Komt Epica binnenkort nog in de buurt van Den Haag/Rotterdam? Lijkt mer erg leuk! |
|
Vanaf volgende maand komt de CD uit en dan zal er ook intensief getourd gaan worden en daarbij zal ook zeker Rotterdam of Den Haag aangedaan worden |
|
En dit is geen reclame of wat |
|
Whoohooow! Eindelijk. Ik zal eens kijken of ik Michael (Hak) kan meeslepen (niet zo zeiken, Asherah...) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-05-2003 8:36] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: kijk, eindelijk eens weer wat in Rotterdam en niet alleen in het oosten |
|
Eindelijk wat in Rotterdam??? 11 mei, het mooiste metalfeestje van Nederlnad muthafucka!! |
|
HEUY!!!! Ik ben in Weert aanwezig |
|
ik heb epica een paar weken geleden zien spelen. echt fantastisch, je moet ze gaan bekijken als je de kans krijgt Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: En niet te vergeten op zondag 18 mei: DISMEMBER CALLENISH CIRCLE FLESH MADE SIN KATAFALK in de Baroeg (alsof daar nooit wat gebeurd op metalgebied... beetje winterslaap gehad ofzo???). !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb ze ook gezien tijdje terug. Ik vond het tegenvallen... Het voorprogramma was toen To Elysium, en dát vond ik wel heel erg tof Het geluid was bij To Elyusium echt perfect afgesteld, en dat speelde ook een belangrijke rol. Epica vond ik kwalitatief wel goed, maar het lijkt wel extreem veel op after forever. Ik vond het erg tegenvallen, had het veel beter verwacht. Ik had een beetje dit gevoel: is dit het nou? blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik heb ze ook gezien, toen ze nog Sahara Dust heetten, en ik vond er tien keer niks aan... |
Index / Heavy Metal |