IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Grundi: gelenkkunst von Winterblut.
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 17:47 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik ben een DEATH Metal fan pur sang, maar zo af en toe glipt er wel eens een sterke Black Metal cd in m'n handen. Zoals deze von Winterblut, de eerste von Winterblut was een album zonder gitaren, soms wat naar achteren gedrukt maar nauwelijks hoorbaar, en meer zoiets van keyboards, deze band speelt een form von cold misanthropic and nihilistic Black. De eerste cd von Winterblut Der 6 danach had iets weg van Absurd dan wel Carpathian Forest dan wel Nagaroth. Hun nieuwe luid(een man's band) Grundi: gelenkkunst, de vraag is kennen jullie deze band uit Duitsland die vrij orgineel is. Http://www.Winterblut.de/

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 17:55]

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 17:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Kreig? Thanks.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 17:56]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kreig: met dat pen-icoontje boven je posts kun je je post aanpassen

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2004 0:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ARGHH!!! Deze CD is echt één van de slechtste, kutste dingen die ik ooit heb gehoord!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com