|
Auteur: |
|
|
hehe bestaan al 2 topics van met veel geflame en onbeargumenteerd gezeik dus of dit de moeite is... Je moeder. |
|
Ik vind het überfucking verschrikkelijk! En dat, terwijl ik het nog gehoord heb ook! Hier is al een topic van, trouwens. |
|
is al topic over knul geinig nummer wat op tv is, rest valt me tegen |
|
ARGH [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-04-2003 23:02] |
|
quote: beter lezen jij Je moeder. |
|
Ik wist niet dat er al een topic over was, die klote zoek-functie moet het maar snel weer eens gaan doen. slotje dan maar |
|
quote:Indeed, ik ben vandaag te veel dingen aant doen .. |
|
Stiekem toch een leuk bandje |
|
Bring miee toe laif! Oeh Ah nothing is everything en aids is sars en shit AARGH.. SARS-CHOLERA, dat krijgen mijn oren er van. Dit slaat nergens op. |
|
Hmm, hoeveel topics gaan er nog over deze band geopend worden? Ik zou ondertussen willen dat die band zijn naam eens eer ging aandoen ("evanescent" = fading, soon going from the memory)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik open er zo nog 1. En voor de rest moet iedereen niet zeiken. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Zeiken is True®.... need I say more? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ga maar door ja. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: precies wat ik dacht...volgens mij zingt die kerel de rest van de cd ook niet meer, in ieder geval niet zo prominent...en dan vind ik haar stem erg saai worden op een gegeven moment |
|
quote:Klopt. Nummertje is gewoon leuk om aan te horen. |
|
Vet nummer... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=654088 Graag daar verder, daar is al een hele hoop over deze band geschreven. Hou het a.j.b. wel ontopic. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |