|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Na een maandje rust is het dan weer zover: Gates of Elyzium op 30 mei. Dit keer met een special Dark Music Fest editie met optredens van twee bands: Misery (NL/electrorock) en The Peoples Republic of Europe (NL/powernoise). Dus dit betekent: vroeg komen! De aanvangsstijd is 21.00 uur. De toegang slechts 5 euro. We gaan wederom door tot het ochtendgloren, zodat eenieder die dat wil, kan doordansen totdat de eerste trein weer gaat. Het DJ duo TekNoir en Dr.Caligari , versterkt met Gast DJ op deze Gates editie, DJ Nanhold (Amphiskios) zal jullie wederom gaan plezieren met sferische gothische klanken, apocalyptische neo-klassieke bombast, dansbare wave & electro, een vleugje gothmetal en stevige gothicrock! Tevens het vermelden waard is dat de dansruimte beschikt over 8 gloednieuwe boxen en twee subwoofers…het geluid is wreed! Het bier nog steeds goedkoop… ( 1 euro voor een Amsterdammer/vaasje). Hier de flyer: flyer ontwerp: Mindbender Het adres: --------- Wolweze Noordvliet 7a, Leeuwarden Wolweze is gelegen op 10 minuten lopen vanaf het centraal station, of neem een stadsbus die langs de Oosterkade of het (Noord)Vliet rijdt. Verdere info, ook over de optredende bands kun je vinden op de website: http://www.gatesofelyzium.com We hopen jullie allemaal op 30 mei te mogen begroeten bij the Gates of Elyzium! |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
en wederom bedankt, Helmet! |
|
Wie komen er van hier en zijn er ook verzoekjes? |
|
er wordt hier maar matig op gereageerd! hoe kan dat nou, zijn er hier geen liefhebbers van de verschillende gothic en industrial stijlen? we trekken altijd bezoekers vanuit het hele land en iedereen is enthousiast! |
|
kan ik me neit voorstellen sorry. ik ben vaak in wolweze geweest en vind het maar totaal niks. maar ja ik hou daar ook totaal niet van. nog een vraagje : waarom is dat Gates of Elyzium zo vaak ( eens per 3 weken ofzo? ) ik bedoel van doe het 1X in de 3 mnd ofzo dat trekt toch veel meer bezoekers? en komt er ook ooit eens iets anders daaro bv iets met metal? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Leon, er is hier gewoon geen tot weinig vraag naar die shit van jullie. Beetje foute doelgroep denk ik. |
|
quote:Ik zou het persoonlijk heel gaaf vinden om er heen te gaan, maar het is (momenteel) echt te ver. Het is ongelooflijk druk op m'n werk dus heb ik (zelfs 's weekends) niet de tijd om op en neer te reizen vanuit Tilburg. Heel jammer, want ik vind het een zeer goed initiatief. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja en? het bier is 1 euro! No meat is sweater |
|
als er iets qua concerten georganiseerd wordt in wolweze dan is dat 3 van de 4 keer metal. dus waar je dat vandaan haalt dat er nooit iets met metal plaats vind weet ik niet. verder is wolweze een algemene studentenvereniging in wiens pand wij dit feest geven, voor wolwezens en andere bezoekers. gates of elzyium moet je dus hier los van zien. |
|
o ja, de laatste gates of elyzium editie was op 28 maart. dat is alweer bijna twee maanden geleden dan. maar normaal gesproken is het maandelijks. we trekken gemiddeld tot nu toe zo'n 80 mensen. dus dat het te vaak is lijkt me niet. bovendien, er gebeurt op dit gebied niet zo heel veel in het noorden, dus wees blij. er is nog amphiskios en dark sparkle en dan houdt het wel op wat betreft gothic en industrial gerelateerde party's in het noorden... @ Helmet, vanuit tilburg is ook wel erg ver reizen ja, begrijpelijk. wel leuk om te zien overigens dat er steeds mensen vanuit heel nederland komen. en altijd positief reageren op de leuke sfeer en de muziek en het goedkope bier natuurlijk . Mensen komen tot uit Emmen, Hellevoetsluis, Nijmegen of Alkmaar aan toe, naast natuurlijk uit heel Friesland en de stad Groningen.... |
|
Ten eerste: Wolweze is kut, allemaal van die iritante studenten die vrienden zoeken. Ten tweede: muziek kun je thuis ook wel draaien daar heb je niet een dj voor nodig. Ten derde: gothic is kut Ten vierde: wanneer was er de laatste keer metal in de wolweze, volgens mij al meer dan een jaar geleden, en toen was het ook nog eens kut georganiseerd. Ten vijfde: Huhuhuhu. |
|
ten zesde, goed lezen is moeilijk. dit is een feest _in_ wolweze. bovendien, kom je niet omdat je er geen bal aan vind, reageer dan ook niet. dit bericht is bedoeld voor belangstellenden namelijk! |
|
quote: LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Hier in het zuiden is het ook maar matig helaas. Van het weekend was er, naar het schijnt (ik was helaas verhinderd), een zeer geslaagde party, maar het vervolg daarop komt pas weer in september/november las ik [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-05-2003 13:02] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jij doelt op Mauros afgelopen weekend in Tilburg? In Eindhoven is ook een nieuw feest sinds kort... |
|
opzich wel interesse het is alleen te ver weg.. jammer |
|
UP verzoekjes van mensen die wel komen!? stuur ze via de website! |
|
draaien jullie ook nummers van de village people? Trieste gast |
|
Moet hier geen slotje op omdat Leon eigenlijk nergens anders post dan hier? |
|
Ja, eigenlijk is dit reclame |
|
quote:Slechtheid mocht je dit soort dingen hebben mail het dan even. En dit nu gewoon een roddel topic over dit festival! |
|
Of omdat Helmet een vriend van Teknoir is... |
|
quote:Volgens mij leven deze personen in 2 uithoeken van Nederland die kennen elkaar vast niet. Maar wat dan nog. Volgens mij is het gewoon een leuk festival. Ik zou zeggen slechtheid ga er heen En weer On topic |
|
wat een drukte. ik heb gewoon een bericht gepost om te informeren en te reageren over dit festival/feestje. het staat daarom ook in het onderdeel concerten. lijkt me vrij normaal. terug on topic! verzoekjes kunnen gedaan worden. tijdens de party ook horror op groot scherm. btw. village people draaien we niet, moet je naar de plaatselijke coc bar gaan denk ik, al zit die bij ons naast de deur, dus waag een kans zou ik zeggen. gothic gerelateerde dingen draaien we wel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |