|
Auteur: |
|
|
Inderdaad, geweldig nummer. Meteen maar effe Epicus Doomicus Metallicus opgezet !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: idd, vooral het "ohohohohoho"aan het eind is echt super. ik denk ook dat dat een van de eerste bands was met een operazangeres. en toevallig gisteren "epicus" binnen gehad als dubbelcd. dus het zijn wel candlemass dagen voor me. |
|
candlemass fijne band, ik heb candlemass - live super tof! mooi nu weet ik wat ik dadelijk in me discman doe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Is dat die her-uitgave met die "Live In London" ?? Ik heb die nml. op 2-lp, en daarz it die live-lp bij, is dit ook zo op de cd ? BLASTBEATS FOREVER |
|
ja vet ja, ik heb de dubbel DVD aangeschaft die is ook zeker de moeite waard. heb candlemass vorig jaar op wacken gezien VET! Een van de beste doom bands IMO, vind de nieuwe KRUX Cd ook niet verkeerd idd! |
|
Shit, kheb me eigenlijk nooit zo verdiept in Candlemass.... Toch maar effe wat nummertjes gedowned en... Machtig! moet ik weer naar de cd zaak rennen! I Find That I Am Not There... |
|
Muzikaal is het super .. alleen die zang vind ik niks |
|
Ik heb enkel Dactylis Glomerata en die vind ik nou niet bepaald super, maar komt denk ik ook omdat Messiah er niet op staat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nee, da's inderdaad (met alle respect) de slechtste candlemass CD! Check tales of creation eens uit! |
|
quote: Zeg maar gerust een schande dat dit onder de naam van Candlemass is uitgekomen. Dit had eigenlijk onder de naam Abstract Algebra uit moeten komen, maar omdat Leif Edling daar inmiddels een schuld had opgebouwd, heeft die AA ontbonden en de cd dus maar onder Candlemass uitgebracht. |
|
quote: De cd Van Krux is zeker een doom topper. Jammer misschien dat hij niet wat van deze nummers bewaard heeft voor Candlemass? |
|
Laten we hopen dat de niewe candlemass nog beter wordt! |
|
quote: ja, dat klopt. check ook de nieuwe dubbel live cd uit. echt een schitterende cd. met een iets andere set in vergelijking met Tilburg. |
|
quote: die is toch echt niet representatief voor Candlemass. probeer eens iets anders, vooral de eerste twee zijn super!. |
|
ja klopt, ik heb een tijdje terug As it is, As it was (die best of) geleend van mijn oom en die is wel heel goed te versnaperen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Die Krux is vet ja. Veel vetter dan alles van Candlemass als je het mij vraagt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Smaken verschillen... Ik hoorde over Krux en de vergelijking met Candlemass en was natuurlijk zeer nieuwsgierig... Ik was erg teleurgesteld... ze halen het bij lange na niet bij Candlemass! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde. |
Index / Heavy Metal |