|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Of gewoon een overschrijf formulier gebruiken. Ik zit nml. bij de postbank en ik neem aan dat je daar mee niet kan telebankieren. |
|
je creditcard in je floppydrive steken werkt ook prima! Oud Vuil. |
|
lol . Jammer genoeg dat er nog geen ingebouwde pin automaten in de computer zitten. |
|
quote: Bij postbank kan je wel telebankieren. Als is dat wat lastiger dan via bv. abn. Maar het gaat hier dus over internationaal betalen en dat is vrij duur om dat via overschrijven te doen. Zenial |
|
je stopt het geldbedrag in de cd-rom speler/diskette driver en je wacht net zo lang tot het weg is.. 3 dagen later komen de kaboutertjes je bestelling door de bus brengen (behalve als deze bukkake -gerelateerd is) And my marlboro light |
|
quote: bukkake? welke zender is dat op? Oud Vuil. |
|
quote: nou, ik heb eens gekeken en die "kabouter" die een pakje bij ons in de brievenbus deed was toch ongeveer 1.80m. Of is hij de grootste kabouter in de wereld ofzo? |
|
quote: Ik heb de rabox ook sinds vandaag. Vanaf zondag schijnt het te werken. Ik ben om. Heehoo voor internetbankieren!!! (hoop ik ) |
|
internet bankieren heerscht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik heb alles hier al twee jaar liggen maar nog steeds niks mee gedaan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Als je aan internetbankieren doet, dan is het "normale" bankverkeer toch niet meer mogelijk? Als ik geld wil overmaken, kan ik dat niet meer doen met die overboekformulieren volgens mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Lijkt me wel. Ik internetbankier (raar woord overigens) al een tijdje. Acceptgiros kan ik nog gewoon inleveren bij de bank (SNS), en volgens mij dus ook wel oude overboekformulieren (maar die heb je niet meer nodig want dat kan elektronisch). En ja internetbankieren is ideaal! |
|
quote:je kan tegenwoordig (in iedergeval bij de rabobank) je afschriften opzeggen omdat je ze in princiepe niet meer nodig hebt. ben ik ff blij want aan het eind van het jaar zit je met een gigantische stapel dichte envoloppen die je nog moet uitzoeken. en kijken doe ik er toch niet naar. Maar als je lid bent van de postbank heb je na 23.00 uur een probleem want dan kan je dus geen geld meer overmaken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ja, maar het ligt hier dus al een poosje onaangeroerd. Als ik trouwens iets overboek dan geef ik m'n moeder cash en gaat het via haar rekening want ik ben die formulieren kwijt enzo... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: De postbank zuigt echt negerpiemels.. Damned.. |
|
met mijnpostbank.nl kun je nog wel na 23.00 geld overmaken, met girotel is dit inderdaad niet zo.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Girotel? Dat werkt toch met postduiven en rooksignalen? Zenial |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |