IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hoe betaal je nou iets via internet? Vorige pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-05-2003 23:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 21:44 schreef No Nonsense het volgende:
Je besteld iets via internet, schrijft het adres op en doet het geld een envelop en stuurt het met een briefje erbij naar het opgeschreven adres.

lol, je kan ook gewoon via de bank doen. Scheelt een hoop ellende

"This one is older than shit, heavier than time!"

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 21:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Of gewoon een overschrijf formulier gebruiken.

Ik zit nml. bij de postbank en ik neem aan dat je daar mee niet kan telebankieren.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-06-2003 21:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

je creditcard in je floppydrive steken werkt ook prima!

Oud Vuil.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 21:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lol .
Jammer genoeg dat er nog geen ingebouwde pin automaten in de computer zitten.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-06-2003 22:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 juni 2003 21:39 schreef wladimir het volgende:
Of gewoon een overschrijf formulier gebruiken.

Ik zit nml. bij de postbank en ik neem aan dat je daar mee niet kan telebankieren.

Bij postbank kan je wel telebankieren. Als is dat wat lastiger dan via bv. abn. Maar het gaat hier dus over internationaal betalen en dat is vrij duur om dat via overschrijven te doen.

Zenial

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-06-2003 22:38 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

je stopt het geldbedrag in de cd-rom speler/diskette driver
en je wacht net zo lang tot het weg is..

3 dagen later komen de kaboutertjes je bestelling door de bus brengen
(behalve als deze bukkake -gerelateerd is)

And my marlboro light

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-06-2003 23:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 juni 2003 22:38 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
je stopt het geldbedrag in de cd-rom speler/diskette driver
en je wacht net zo lang tot het weg is..

bukkake?

welke zender is dat op?

Oud Vuil.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 8:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 22:38 schreef

nou, ik heb eens gekeken en die "kabouter" die een pakje bij ons in de brievenbus deed was toch ongeveer 1.80m. Of is hij de grootste kabouter in de wereld ofzo?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-06-2005 23:14 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 mei 2003 16:18 schreef NecRobert het volgende:
Weet niet,
Zit zelf bij de Rabobank en doe ik aan internetbankieren met de Rabox.
Superhandig!
Ik kan meteen betalen nadat ik een bestelling heb gedaan en ik kan op elk moment van de dag op mijn rekening kijken.

Ik heb de rabox ook sinds vandaag. Vanaf zondag schijnt het te werken.

Ik ben om. Heehoo voor internetbankieren!!! (hoop ik )

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-06-2005 23:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

internet bankieren heerscht.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-06-2005 23:19 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 23:14 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb de rabox ook sinds vandaag. Vanaf zondag schijnt het te werken.

Ik heb alles hier al twee jaar liggen maar nog steeds niks mee gedaan

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2005 23:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 23:19 schreef BARABAS het volgende:
Ik heb alles hier al twee jaar liggen maar nog steeds niks mee gedaan
Als je aan internetbankieren doet, dan is het "normale" bankverkeer toch niet meer mogelijk? Als ik geld wil overmaken, kan ik dat niet meer doen met die overboekformulieren volgens mij.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 17-06-2005 23:39 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 23:31 schreef NecRobert het volgende:
Als je aan internetbankieren doet, dan is het "normale" bankverkeer toch niet meer mogelijk? Als ik geld wil overmaken, kan ik dat niet meer doen met die overboekformulieren volgens mij.

Lijkt me wel. Ik internetbankier (raar woord overigens) al een tijdje. Acceptgiros kan ik nog gewoon inleveren bij de bank (SNS), en volgens mij dus ook wel oude overboekformulieren (maar die heb je niet meer nodig want dat kan elektronisch). En ja internetbankieren is ideaal!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-06-2005 23:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 23:39 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
. En ja internetbankieren is ideaal!
je kan tegenwoordig (in iedergeval bij de rabobank) je afschriften opzeggen omdat je ze in princiepe niet meer nodig hebt. ben ik ff blij want aan het eind van het jaar zit je met een gigantische stapel dichte envoloppen die je nog moet uitzoeken. en kijken doe ik er toch niet naar.

Maar als je lid bent van de postbank heb je na 23.00 uur een probleem want dan kan je dus geen geld meer overmaken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-06-2005 23:59 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 23:31 schreef NecRobert het volgende:
Ja, maar het ligt hier dus al een poosje onaangeroerd. Als ik trouwens iets overboek dan geef ik m'n moeder cash en gaat het via haar rekening want ik ben die formulieren kwijt enzo...

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2005 11:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 23:41 schreef Cadaveria het volgende:
Maar als je lid bent van de postbank heb je na 23.00 uur een probleem want dan kan je dus geen geld meer overmaken.

De postbank zuigt echt negerpiemels.. Damned..

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-06-2005 11:38 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

met mijnpostbank.nl kun je nog wel na 23.00 geld overmaken, met girotel is dit inderdaad niet zo..

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2005 11:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Girotel? Dat werkt toch met postduiven en rooksignalen?

Zenial

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 18-06-2005 11:43 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2005 11:40 schreef Zenial het volgende:
Girotel? Dat werkt toch met postduiven en rooksignalen?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com