|
Auteur: |
|
|
White Noise, choorstraat 6 (das in de buurt van het stadhuis) Klein zaakje, maar behoorlijk wat metal. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
precies. . (<--punt dus..) Dit slaat nergens op. |
|
Zoveel Metal hebben ze daar tegenwoordig niet meer en ze zijn nog duur ook. |
|
de plaatboef heeft ook soms wel wat metal staan, zit daar ongeveer tegenover de tivoli (aan de overkant van het water), hoe heet die straat ook al weer? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De White Noise vind ik een echte kutwinkel, met onvriendelijk personeel. De Plaatboef heeft de laatste jaren bijna geen metal meer. Al helemaal niet op vinyl. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Die straat heet de oudegracht! Er zijn GEEN fatsoenlijke metal platenzaken in Utrecht Frustrerend ... White Noise heeft inderdaad metal, maar niet veel ... ze hebben bijv pig destroyer uit de schappen gehaald omdat ze de hoes te grof vonden ... dat geeft al wat aan ... personeel is idd klote! Ga lekker naar r'dam of a'dam wat dat betreft! |
|
Free Record Shop, de thuisbasis voor cradle en dimmu fans! I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Utrecht mijden, helaas. |
|
Je heb toch ook nog plato in Utrecht zitten? |
|
quote: Plato heeft niet veel bijzondere muziek. Voor een echte metal CD zaak moet je toch naar A'dam (Boudisque bv.) White Noise heeft wel een redelijke collectie, maar is wel duur en ze hebben vaak geen minder bekende metal. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Plato heeft echt veel bijzondere muziek, maar niet voor domme metalheads die op zoek zijn naar Pig Destroyer, nee . White Noise sucks... check de Plaatboef en de Grammophoonwinkel (beiden aan de Oude Gracht) en ga verder gewoon niet op zoek naar metal in Utrecht. Je kunt je tijd veel beter besteden, zoals bv. lunchen in 'De Colonie', op het Ledig Erf een Orval pakken, bij het Nachtrestaurant (tapasbar) avondeten en de avond besluiten in 't Oude Pothuys.... Om maar iets te noemen (ik ben verliefd op deze stad) |
|
quote: Ik hou niet alleen van Pig Destroyer, maar voor de rest hebben ze ook bijzonder weinig ... quote: |
|
Nou, uiteindelijk heb ik White Noise gevonden en dat was idd niet veel. Heb wel eentje gevonden: Eld van Enslaved, die had ik alleen maar op tape. En alles staat ook nog doorelkaar! Agnostic Front naast Christina Aguilera Plato was nog kutter by the way. Toen heb ik maar een nieuw paar schoenen gekocht... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Amen to that wat een aarsen zeg ik wilde laatst wat weten over een cd..volgens mij had dat kind nog nooit van metal gehoord joh HEERSCHT |
|
Vorige week zaterdag was er een platenbeurs(je) op de Mariaplaats ; waaronder bergen bootlegs! Metal is er zeker te vinden in Utrecht, maar niets speciaalzakerig-achtig; gewoon mondjesmaat her en der; goed spitten!!! nb: Dat personeel van White noise is idd white trash!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2003 10:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die platenbeursjes zijn inderdaad goed ja Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |