![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 Euh, bij de usericons het op één na laatste woord. Hardeschijf moet volgens mij zijn harde schijf.  | 
|||||||||
  | 
 Ok thanx .. die komt nog wel   | 
|||||||||
  | 
 Perfect!   | 
|||||||||
  | 
 Looks fine to me...   Dead things grow from deep inside...  | 
|||||||||
  | 
 Hardenschijf. Nieuwe spelling. Ach, verplaats ook maar naar onzin. Ziet er goed uit, nie zeike.  What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit  | 
|||||||||
  | 
 Kan achter de volgende zin onder het kopje Taalgebruik:  quote: "En al helemaal niet serieus als je moderator achter je naam hebt staan." Als aanvulling? "Succes lijkt in de toekomst te liggen."  | 
|||||||||
  | 
 Dat lijstje met moddereters in de Help is ook niet helemaal accuraat volgens mij.  | 
|||||||||
  | 
 Ja, Ascendant Grotesque heeft zijn plekje al wel verdiend.    Verder geen klachten over de help. "Succes lijkt in de toekomst te liggen."  | 
|||||||||
  | 
 quote: Haha, terechte post Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010  | 
|||||||||
  | 
 quote: Ik snap het niet No dogs, no masters.  | 
|||||||||
  | 
 quote: quote: 5 Euro's? Op je muil!!  | 
|||||||||
  | 
 O.  No dogs, no masters.  | 
|||||||||
  | 
 "Siked." Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.  | 
|||||||||
  | 
 quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.  | 
|||||||||
  | 
 als ik op dat help klik lees ik: 404 Pagina niet gevonden Helaas, de door u opgevraagde pagina kan niet gevonden worden. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-10-2012 18:32] I am mine own redeemer...!  | 
|||||||||
  | 
 chill brah1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK  | 
|||||||||
| Index / Algemeen |