|
Auteur: |
|
|
Euh, bij de usericons het op één na laatste woord. Hardeschijf moet volgens mij zijn harde schijf. |
|
Ok thanx .. die komt nog wel |
|
Perfect! |
|
Looks fine to me... Dead things grow from deep inside... |
|
Hardenschijf. Nieuwe spelling. Ach, verplaats ook maar naar onzin. Ziet er goed uit, nie zeike. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan achter de volgende zin onder het kopje Taalgebruik: quote: "En al helemaal niet serieus als je moderator achter je naam hebt staan." Als aanvulling? |
|
Dat lijstje met moddereters in de Help is ook niet helemaal accuraat volgens mij. |
|
Ja, Ascendant Grotesque heeft zijn plekje al wel verdiend. Verder geen klachten over de help. |
|
quote: Haha, terechte post Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik snap het niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
O. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
"Siked." Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
als ik op dat help klik lees ik: 404 Pagina niet gevonden Helaas, de door u opgevraagde pagina kan niet gevonden worden. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-10-2012 18:32] I am mine own redeemer...! |
|
chill brah1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Algemeen |