|
Auteur: |
|
|
staat er zo'n lullig rood dingetje voor me post? Ik snap er weer es geen hout van |
|
Er zit een slotje op |
|
Koop een brein! |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 04-05-2003 17:36] |
|
me psychiater zegt dak die al heb en dat ik nie gek ben! |
|
nee, want je kan niet op dat topic antwoorden |
|
quote: ja, omdat hij gesloten is door een mod.. Kijk maar bij help |
|
ah ok, zit wat in. Misschien moet ik voortaan eerst es "help" doornemen voordat ik begin te klooien he. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote:voor vragen mag je altijd mailen! |
|
Ok bedankt, maar ik snap wel daje er geen zin in hebt dat mensen hier alleen hun eigen rommel komen spammen. Nou kan ik gelukkig wel een beeje slap ouwehoeren dus ik zal zoals gewoonlijk nog wel wat andere posts vervuilen. |
|
quote: Overigens werkt zo'n topic als jij hebt aangemaakt toch niet of nauwelijks als spammethode. Zo'n topic nodigt namelijk niet of nauwelijks uit tot reacties en zakt snel weg.. wat beter werkt is een signature onder je naam, en dan veel posten, dan zal je spam-actie met elke post weer zichtbaar zijn .. |
|
die subtitel levert ook niet veel op maar, baat het niet schaad het niet |
|
quote: Ik kan niet voor anderen spreken maar ik klik toch echt wel vaker op undersigns enzo. Jij maakt 't wel wat moeilijker met je afleidende |
|
Ik klik eigenlijk bijna nooit op undersigns... |
|
Ik hoop dat alles nu een beetje duidelijk is. Mochten er nog vragen zijn kan er altijd een mailtje naar moderators@zwaremetalen.com voor nadere uitleg. Dan kan hier dus ook een slotje op. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |