|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Entombed - left hand path? Death - scream bloody gore? Ik zou ut niet weten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Death - Scream Bloody Gore Morbid Angel - Altars of Madness Suffocation - Human Waste Obituary - Slowly We rot zijn erg goed. Keuze daartussen is te moeilijk. |
|
Terrorizer - World down fall Suffocation - Effigy..... |
|
om er maar effe een paar te noemen: Hellhammer-apocapytic raids death - scream bloody gore autopsy - severed survival obituary - slowly we rot (severed torture en gorefest ontbreken, dat is expres gedaan ) |
|
morbid angel en death waren mijn intrede in de deathmetal, die 2 dus. Oud Vuil. |
|
quote: en celtic frost dan?? |
|
quote: op mijn mlp staat een tekentje met speedmetal erop, hoe komen ze er op. Oud Vuil. |
|
SLAYYOOORRRRR-SHOW NO MERCY!!! * geen death metal plaat hehe maar hij schopt elke debuut plaat hun ass SLAYYOOORRRRRR!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: toen wisten ze nog niet beter. toen noemden ze alles wat harder was als metallica troep ne klote herrie. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-05-2003 22:35] |
|
quote: ja okeej, maar frost heeft niet echt een grunt. en dat moet een beetje met deathmetal. hoewel meneer warrior op morbid tales nou ook weer niet zingt als een nachtegaaltje. ik twijfel, want ik kende frost voor death en MA. Oud Vuil. |
|
Vet man, hoe jullie reageren, jullie zijn goed gestemd wat betreft Death Metal. Jullie heerschen en Death Metal natuurlijk to the Altars Of Madness. |
|
quote: OEEEH!!!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: is ook gewoon een goed topic, wat er volgens mij nog niet was! Oud Vuil. |
|
Vader - The Ultimate Incantation Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hmz, ik vond hun demo het best, ik heb hetzelfde met altar. Oud Vuil. |
|
quote: ik zelf vind Celtic frost en Hellhammer toch de echte deathmetal net als Master. de strot is wel niet zo diep maar de muziek des te beter (en nog steeds beter als 95 % van de hedendaagse zooi). |
|
wie heeft de term eigenlijk ook alweer uitgevonden dan. ik meen me iets te herinneren van een slaughterpagina, of was het nou gewoon possessed? Oud Vuil. |
|
Oehhhhh CF, Death Fucking Metal . Morbid Tales was toch hun debuut, of zit ik er naast? Al die ouwe death metal bands hadden wel een vet debuut. Death, Morbid Angel, Incantation, Suffocation, Deicide, Cryptopsy (!! Blasphemy Made Flesh), Atheist (Piece of Time), Gorguts (Considered Dead) en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Veel beter dan al die hedendaagse über brute zooi. *edit* raaaahhhh Possessed - Seven Churches argh argh [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-05-2003 0:06] |
|
quote: You took the word right out of my mouth!!! HAHAHAHA OOEEEHHhh!!! |
|
Death - Scream Bloody Gore Morbid Angel - Altars of Madness Possessed - Seven Churches een van die 3 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Myrkskog - Deathmachine |
|
dude....slape jij.... |
|
Ik ben net wakker dude. |
|
OK, uh ik moet dus gaan. /// maar dan wil ik ng ff zeggen: Amon - Feasting the Beast [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-05-2003 8:15] |
|
natturlijk : Morbid Angel met Altar Of Madness "heers" persoonlijk vind ik het debuut van sepultura ook wel veel death invloeden hebben ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |