IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Otyg Volgende pagina
NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-09-2001 12:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik heb begrepen dat de zanger van Vintersorg in deze band o.a. zingt, dus luisteren!!!!
Tis een aanrader

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2001 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb er een cd van, maar vind het maar matig.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-09-2001 15:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben er ook niet zo kapot van.......

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 16-09-2001 4:22 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Ik heb ook een albumpje van Otyg... GAAF!!

Please give blood. Vampires are an endangered species!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-09-2001 11:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb er laatst een nummertje van gehoord, gaat wel...

Frozen-North
Usericon van Frozen-North
Posted 10-10-2001 19:06 by Frozen-North Wijzig reactieProfiel van Frozen-NorthQuote dit bericht

Otyg is echt telaxte folk metal

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 20:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

otyg is dus ook keigoed, alleen wel anders dan vintersorg, een perfecte mix tussen folk en metal (en een goede dio-cover op hun laatste cd) zou de "band" nog bestaan? vintersorg heeft het toch heel druk met ,eh, vintersorg en borknagar lijkt me.

Suncross
Usericon van Suncross
Posted 11-10-2001 2:50 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Otyg regeert

al ben ik sowieso wel fan folk metal ed (geen echte grinder)

IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2001 21:43 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 15 september 2001 12:49 schreef NecRomantica het volgende:
Ik heb begrepen dat de zanger van Vintersorg in deze band o.a. zingt, dus luisteren!!!!
Tis een aanrader

De zanger van Vintersorg is Mr. Vintersorg zelf, en de band bestaat alleen uit hem die ongeveer alles doet en tegenwoordig nog uit een andere gast die wat gitaar-riffjes er bij speelt.

Maareh, Otyg =

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 14-10-2001 22:50 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

aaahh.... pas nog bij iemand gehoord... verschrikkelijk... blije muziek is dat zeg..

je moet er van houden, maar ik hou het na 2 nummers al voor gezien..

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2001 22:53 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 14 oktober 2001 22:50 schreef Bintmeister het volgende:
aaahh.... pas nog bij iemand gehoord... verschrikkelijk... blije muziek is dat zeg..

je moet er van houden, maar ik hou het na 2 nummers al voor gezien..

Ja, ik weet dat niet iedereen het waardeerd. Maar goed, ik hou ook van volkmuziek (niet alles natuurlijk) en Otyg zit erg goed in elkaar. Doorgaans heb ik ook liever duistere dingen...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-10-2001 0:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kennen jullie Storm? Projectje van Satyr & Fenriz, hebben bij mijn weten 1 CD uitgebracht (ook met Kari Rueslatten op zang, toch?) ... volgens mij is Otyg een behoorlijke kloon daarvan.

Één van die nummers van de CD van Storm ('Nordavind' heet die CD, nu weet ik het weer) gebruikt dezelfde riff als het Darkthrone nummer QUINTESSENCE! RAHHHHHH

NecRomantica
Posted 15-10-2001 21:11 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Storm ken ik wel..ben er nie zo weg van...fenriz heeft wel betere projecten dan deze

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 15-10-2001 21:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Otyg moet niet als kloon van Storm gezien worden, aangezien we Darkthrone bijv. ook niet als kloon van Mayhem zien. Maar goed:

Otyg:
Storm:

Enneh, vin de teksten op Quintessance een stuk toffer, hehe...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-10-2001 13:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Even een paar punten:
- Otyg is veel beter uitgewerkt dan Storm (minder saai)
- Otyg heeft weldegelijk depri nummers. Ik heb allebei de cds van Otyg (Alvefard en Sagovindars boning) en alle drie Vintersorg albums (Till fjalls, Odemarkens son en Cosmic genesis)
- Ik vind Isengard meer hebben dan Storm.
Ik heb zelfs een tijdje contact gehad met Vintersorg maar dat is na een tijdje verbroken (hij begon toen net aan zijn solo project) maar volgens mij is het een beetje een arrogante kerel.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRomantica
Posted 28-10-2001 21:45 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

nog ff over otyg..ik ben er nu op het moment zelfs helemaal weg van!
Otyg

I Trollslottet!
Trollslottet
Sagovindars Boning!

NecRomantica
Posted 28-10-2001 21:47 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2001 13:44 schreef XnegativeX het volgende:
....
Ik heb zelfs een tijdje contact gehad met Vintersorg maar dat is na een tijdje verbroken (hij begon toen net aan zijn solo project) maar volgens mij is het een beetje een arrogante kerel.

Da denk ik ook wel, maar ach...muziek maken kan tie wel

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 28-10-2001 23:15 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Oryg heerscht

Folkmetal =

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 29-10-2001 0:23 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Otyg is echt Supergaaf!!!!!

ontzettend stoere muziek
folk heerst zowiezo
na metal de allergaafste muziek die er is, en gecombineerd met metal is het helemaal stoer

maar Otyg absoluut geen metal, ik kon iig niets metals ontdekken, het is eerder Folk/rock ofzo

Waylander maakt Keltische Folk/Metal, maar dan hoor je ook duidelijk de Metal
enorm gave band trouwens

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 29-10-2001 1:21 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

ja OTYG is goed... Persoonlijk vond ik bij Storm het nog al klinken als 2 dronken zotten die Kari's mooie stem vernagelde. En ik neem ut ze een beetje kwaad dat Kari door hun Metal de rug heeft toe gekeerd (kan natuurlijk ook smoesje zijn geweest) en OTYG klinkt veel "proffecioneler"

Tijdje terug beide OTYG demo's op een ftp site gevonden en eerst wist ik niet wat het was en dacht ik dat het gewone releases waren. Enkel de stoffige productie hint naar demo's. Zeker ook net zo goed als de rest (op het koekblik geluid na met dank aan het ontbreken van een productie).

"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 30-10-2001 14:54 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

kvind Otyg ook niet veel aan..

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-10-2001 16:29 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

kvind een paar nrs van sagovindars boning wel koel

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-12-2001 20:57 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Gisteren tijdens een roleplay sessie Otyg op de achtergrond gehoord! Gaaf man!

Wie kan mij meer bands a la Otyg en Vintersorg aanraden?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 21-12-2001 20:58]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 21:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik niet, ik vind het ruk.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-12-2001 23:07 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Zoals ik al zei, Otyg heerscht

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 22-12-2001 9:45 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

ik heb liever folk zonder metal..

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com