|
Auteur: |
|
|
Helaas is de release datum van onze nieuwe cd "In for the Kill" alweer verschoven! Nu naar 8 September 2003 MP3 |
|
ben benieuwd!! Bij Erwin opgenomen? |
|
quote: Thad gevroren? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Volgens mie bie Berthus. Touché, pussycat! |
|
|
|
We hebben deze opgenomen bij "Franky's". Erwin had helaas geen tijd voor ons omdat hij zijn eigen studio aan het bouwen was! volgende cd wellicht weer! De release date is verschoven omdat de cd nog gemastered moet worden en we daardoor de geplande datum van 16 juni niet zouden halen. (er aan denkend dat de promo's dus nog eerder klaar moeten zijn en al bij de diverse personen zouden moeten liggen vóór die datum) Tevens komen er 3 andere cd's uit op Osmose tussen 26 mei en 16 juni waardoor ze onze release liever iets uit wilden stellen. en er zo de aandacht en promotie aan kunnen geven die ze voor ogen hebben. |
|
quote: Nou ja, beter zo dan over haast of dat je te weinig aandacht krijgt heh |
|
quote:Dat zeg ik: "Ome Batso!" [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-05-2003 15:21] Touché, pussycat! |
|
|
|
zeer kut, heb m bij harold in de auto gehoord en viel erna in slaap... evengoed vet beuken. |
|
Aangezien dit het enige Inhume topic is. Ik zit hier Decomposing From Inside te luisteren. Erg smakelijke schijf als je het mij vraagt! Nog ff wat vaker luisteren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ben (hihihi) benieuwd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
BEUKE,BEER EN TJOKKEFOLL Inhume knalt gewoon van alle kanten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kijk uit naar 8 september!!!! nieuw CD zal wel weer ass-kicken!!! |
|
Ik ben gisteren tijdens No Mercy echt compleet omvergeblazen door deze band. Ook hier maar eens wat van aanschaffen |
|
Zelfde hier! Deze heren gaan binnenkort in mijn platenkast. Kwaliteit van eigen bodem, en wat voor kwaliteit! Hulde voor gisteren She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ben, nog een kleine tournee binnenkort? Meer festjes? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
signature |
|
INHUME SIGN TO WAR ANTHEM RECORDS! INHUME is very proud to announce signing with WAR ANTHEM RECORDS!!! After releasing three full length cd's we have found a new home with this great group of people dedicated to releasing brutal quality insted of quantity! Expect a new Inhume album to be recorded in 2009. Hiep-hoi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
K heb de plaat tijdje geleden al in vlagen gehoord.. Stond nog niet alles op band maar wel al gruwelijk vet |
Index / Heavy Metal |