|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, ze worden al bang.... . . |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Call of Cthulu (ofzow), Werewolf ennuh...toen wist ik t niet meer. dit zou je eigenlijk aan Astaroth moeten vragen, die weet er meer vanaf. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik weet ook nog niet of ik wel durf als jij komt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat is verboden bij wet! |
|
Als je 's nachts iets in een bos wil doen (zoals bijvoorbeeld een dropping met een kamp) moet je een ontheffing aanvragen bij de gemeente. Dan mag het dus wel. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
de scheveningse bosjes zijn ook erg relax, maar de bossen bij mij in de buurt zijn ook relax. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zeker waar, maar je kan het ook gewoon doen, dan ben je wel heel erg true® Dit slaat nergens op. |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
quote: Ja,.............. dus ???? wat wil je daar mee zeggen Wiegen Meister ! |
|
quote: Aah, met een ontheffing mag je wel 's nachts iemand slachten in het bos, goaf |
|
quote: HEEEEEEEEEEEERSCH !!!! Wie vraagt de ontheffing aan ? Wiegen Meister ! |
|
quote:meneer de gemeente mogen wij vannacht een metal feestje geven in het bos met veel bier drug metal en lawaai? tuurlijk jongens veel plezier. euhuh ik denk het ook |
|
meneer de gemeente, wij zijn van de christelijke vreugdekring. Mogen wij vannacht een bijbellezing geven in het bos met veel gebed en saamhorigheid? tuurlijk jongens veel plezier. |
|
quote:meneer de gemeente: cewl dan komen wij ook. |
|
quote: Nog meer om af te slachten !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Weet je dat dat s'nachts een ontmoetingsplaats is voor mannen? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dan moet ik daar maar eens gaan kijken op het kralingse bos ben ik nu wel uitgekeken. |
|
quote: dan hebben we de potlood ventjes in het Bergse bos zo'n 5 KM verder op Wiegen Meister ! |
|
Hmm .. dus die kerel die graag met mij een biertje int bos wilde drinken was ergens anders op uit ... |
|
quote: Biertje Wiegen Meister ! |
|
quote:ieuw |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |