IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nile - 13.06.NL Zaandam - Kade
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 16:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Jawel, 13 juni weer in NL.
Wie o wie?

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-05-2003 20:26]

"This one is older than shit, heavier than time!"

hammer
Usericon van hammer
Posted 06-05-2003 16:50 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

GAAF maar erg ver weg, ik ga ze ook al op wacken en fields of rock zien

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 16:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 16:50 schreef hammer het volgende:
GAAF maar erg ver weg, ik ga ze ook al op wacken en fields of rock zien

ja maar ik ga niet naar beiden, dus is dit een goed alternatief

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2003 16:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ben er vorig jaar wel geweest.
Weer met Vader en Dying Fetus??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 16:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 16:52 schreef NecRobert het volgende:
Ik ben er vorig jaar wel geweest.
Weer met Vader en Dying Fetus??

Nou dat betwijfel ik, maar ik weet het niet zeker

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2003 16:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Niks voor mij (meer).
Van dat oeverloze geraas, break, roffel, introotje, outrootje, solootje... Het stereotypische "kop noch staart"-syndroom.
Op DOA'99 waren ze echt een frisse openbaring (Cryptopsy toen nog meer zelfs) en in de Effenaar ook nog maar daarna in de 013 gezien en ik herkende ze gewoon niet meer.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2003 16:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Oh nee...dat was Cryptopsy.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 17:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja zal best, maar ik moet ze toch een keer live gezien hebben

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2003 17:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nile heerst nog steeds, zowel op CD als op het podium.

hammer
Usericon van hammer
Posted 06-05-2003 17:03 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 6 mei 2003 17:01 schreef NecRobert het volgende:
Nile heerst nog steeds, zowel op CD als op het podium.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-05-2003 17:06 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

yes, el chulo is er ook.
hoewel ze live erg rommelig overkomen, overigens. de cd's heerschen daarentegen

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 19:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb ze nu 2 keer live gezien, en hun allure is voor mij een beetje gaan afnemen, ook omdat ik de muziek niet zo erg meer kan waarderen als voorheen.

natuurlijk kom ik

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 06-05-2003 20:41 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik denk er ook over om te gaan. Heb ze vorig jaar in de baroeg gezien. En dat is dus gelijk het beste concert wat ik ooit meegemaakt heb geweest

Op cd klinkt het allemaal wat duidelijker dan live, maar live keek ik echt mijn ogen uit hoe goed die gasten zijn. Neem nou de drummer

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 20:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 20:41 schreef Imotep het volgende:
Ik denk er ook over om te gaan. Heb ze vorig jaar in de baroeg gezien. En dat is dus gelijk het beste concert wat ik ooit meegemaakt heb geweest

Op cd klinkt het allemaal wat duidelijker dan live, maar live keek ik echt mijn ogen uit hoe goed die gasten zijn. Neem nou de drummer

ja, niet zo gek, die was van Angel Corpse als ik het ff goed heb

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-05-2003 21:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Mmmwa, ik heb ze al eens gezien, en zie ze ook wel weer op wacken.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 06-05-2003 21:28 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Op wacken ga ik ze ook zien, maar lijkt me toch leuk om alvast ff een voorproefje te horen.

Net als met vader, die zie je ook op wacken, maar die wou ik laatst toch ook ff zien.

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 06-05-2003 21:30 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Daar wil ik best naar toe..hoop ik dat Windows de band dit keer niet in de steek laat.

Don't blush when I rip you open

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2003 21:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 16:58 schreef MBMarduk het volgende:
Niks voor mij (meer).
Van dat oeverloze geraas, break, roffel, introotje, outrootje, solootje... Het stereotypische "kop noch staart"-syndroom.
Op DOA'99 waren ze echt een frisse openbaring (Cryptopsy toen nog meer zelfs) en in de Effenaar ook nog maar daarna in de 013 gezien en ik herkende ze gewoon niet meer.

My thoughts exactly, en ik heb ze ook al wel te vaak gezien nu. De geest lijkt er een beetje uit te zijn, als je de langer aanwezige bandleden zo op het podium eens bekijkt.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-05-2003 21:55 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Zaandam...hm niet ver weg (eindelijk), misschien toch eens informeren bij de ticketservice

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 12-06-2003 16:53 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik ga, wel een eindje rijden. Maar ik ga niet naar Fields Of Cock, en ik wil ze wel zien deze tour, dus........

BLASTBEATS FOREVER

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-06-2003 0:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Kut, ik dacht dat het eind juli pas was...

Ik wil graag, maar zal wel zien wat ik morgenavond doe...

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-06-2003 0:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
Daar wil ik best naar toe..hoop ik dat Windows de band dit keer niet in de steek laat.

Ik denk dat ze inmiddels wel linux draaien.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 13-06-2003 0:43 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

yep ik zal er zijn

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 14-06-2003 13:12 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Het was niet zó gisteren-avond !! INRI was ruk (die zanger ), Nile was wel OK. Ze speelden weer gaaf, maar daar heb je weinig aan met een slecht geluid !In totaal één ZM-er gezien, namelijk Zwaar Metaal.

Vanavond weer, ben benieuwd !! Gaan er nog meer mensen naar Nile in De Biebob ?

BLASTBEATS FOREVER

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-06-2003 14:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Quote van TMDC Worldführer:

Gisteren in Zaandam even de kunst afgekeken bij de grootmeesters

INRI heerste weer als vanouds, alleen jammer van het brakke geluid dat gelukkig gaandeweg het concert beter werd. De aankondigingen van frontman Henri blijven echter geniaal( een soort van achterhoeks-engels) Terrrrorrrrfrrrrreak! Heersende band!

Nile had tot mijn verbazing ook te kampen met een vreselijkbaggergeluid waardoor de eerste 4 nummers amper waren te herkennen. Ook had Karl Sanders weer de nodige technische problemen, hij had ergens aan kapotte kabel waardoor steeds delen van zijn gitaarpartijen wegvielen. Het euvel werd verholpen en het geluid werd als een stuk beter. Nile speelde overigens weer superstrak met een hoofdrol voor uberdrummer Tony.

Toen brak het moment aan waar iedereen op stond te wachten, jawel daar was ie. De vastloper van de laptop van Karl. Ongelooflijk dat een band van dit kaliber nog steeds optreed met 3e rangs hard -en software(windows 98, lekker stabiel op audio gebied). Ik heb ze inmiddels 5 keer gezien, met nog iedere keer weer die vastloper.

Verder was het een gaaf concert al begrijp ik wederom de vergelijking Nile-TMDC niet, het lijkt er zelfs in de verste verte niet op.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com