|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren was vet!!! Grinroth had een vette grunt (ja, je zou het niet zeggen als je Roelof ziet maar echt een diepe grunt!) De podiumpresentatie van de rest van die band mag nog wel wat enthousiaster, maar verder prima death/black. Enraged was ook goed. Erg strak. Een aanwinst voor de Noordelijke metalscene. Sanguinary was natuurlijk ook extreem vet!!! Maar wie ben ik om daar over te oordelen ?(bassist ) En Last Days of Humanity vond ik ook geweldig! Die 'grunts"!!! Alleen de 'gogo- danseressen' vond ik niet helemaal passen. Als je zoiets doet bij zo'n extreme band, dan moeten de gogo danseressen ook extreem zijn (en niet alleen extreem lomp). ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Sanguinary is gaaf ja, speelden hier laatst in Zwolle. Gave grunt. Life doesn't get much better than this! |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/1367.html toch nog reviewtje Mijn vriendin heeft nog meer foto's gemaakt, emailadres staat bij de review |
|
Heb net een mp3-tje van Sanguinary geluister en ik moet zeggen dat het best goek klinkt allemaal. Lekker strak enzo...alleen zit ik mij de hele tijd af te vragen wat de band heeft met een omgekeerde vlag van de Dominicaanse Republiek (bijvoorbeeld: op de bassdrums) |
|
Weet ik ook niet ... Is het geen Scandinavische vlag dan? |
|
Nope: Finland = wit/blauw Zweden = blauw/geel Noorwegen = Rood/blauw IJsland = Blauw/rood Denemarken = Rood/wit |
|
Ohw .. weeknie .. volgens mij was het het drumstel van de gast van Sanguinary Misschine dat 1i1ith het weet |
|
Het is de vlag van......... Groningen! Doordat Karbo later begon dan in de planning lag, begonnen de bands erna ook later, mooi klote ja. Maar ik heb Last Days gelukkig wel kunnen zien omdat ik naar huis werd gereden. @ Jenje: Dank voor de recensie! Ik mail binnenkort voor de foto's. @ MBMarduk: Wat is er mis met de vlag van Groningen? [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 26-05-2003 19:43] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hahaha, GRONINGEN!!! Oh well... |
|
Ya don't wanna mess widdus, bustah. Voor je het weet heb je een pitchfork-mob achter ja aan. But seriously, er gaat niets boven Groningen, natuurlijk. Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |