|
Auteur: |
|
|
Sja... |
|
heheheh... Voor de liefhebbers dus Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Shiiiiiiit, Brightside en Rimmshot heerschen! Maar Limburg is me gewoon te ver weg. Brightside komt trouwens uit Duitsland. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Met DE bedoelde ik Deutschland... Maar goed: Brightside (DU) En wat is ver? Lottum ligt tegen de Brabantse grens. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
sowee! bestaat brightside nog? heb al zo lang nix meer over die band gehoord... (kan overigens ook aan mij liggen ) REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Had ik eigenlijk ook niet verwacht! Blijkt toch dat ze van tijd tot tijd een optreden hebben. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Helaas is Lottum ook een GAT. Volgens mij komen er ook alleen bussen qua OV. |
|
Brightside heeft toch ongeveer een jaar geleden nog een cd uitgebracht. True force genaamd. Maar Bulletproof blijft wat mij betreft hun beste. Ook Rimmshot heeft pas een cd in eigen beheer uitgebracht. Ik woon in Twente bei ze wee. Dus das nog een best eindje wandelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Concerten |