IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Foutje van de bank Vorige pagina
|\|0$f3|2@T|_|
Usericon van |\|0$f3|2@T|_|
Posted 07-05-2003 17:57 by |\|0$f3|2@T|_| Wijzig reactieProfiel van |\|0$f3|2@T|_|Quote dit berichthttp://www.fallschirmdivision.tk

quote:
Op 7 mei 2003 17:38 schreef 1i1ith het volgende:
Voor documenten van financiële transacties moeten zeven jaar bewaard worden (!). Die stichting die de foutieve storting heeft gedaan bewaart de gegevens (zoals de reden van die storting)ook zeven jaar en kunnen dus echt de fout wel terug zoeken (als ze de administratie op orde hebben).



je moet toch ook rente over de periode betalen??????????????


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2003 17:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dude die naam irriteert me nu al


Je moeder.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 07-05-2003 18:00 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Tja, als je het niet terugbetaald, zullen ze waarschijnlijk via een rechter het bedrag proberen te vorderen. Heb je daar echt zin in?

Overigens vind ik het persoonlijk niet echt slim dat je het geld hebt opgemaakt. Had het dan op je spaarrekening gezet, had je anderhalf jaar rente kunnen trekken van die 620,-


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-05-2003 18:49 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Da's genaait hans.
Je krijgt wel een vrijdag


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2003 23:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sjongejonge zeg, je bent een aardige jongen, 'Sar'Goth the Warlock', maar als je zomaar zoveel geld krijgt, weet je toch zelf ook wel dat dat niet klopt??

Veel succes met een regeling treffen met de deurwaarder/schuldeiser (het ìs mogelijk, als je zelf het initiatief neemt.... maandelijkse aflossing van zus en zoveel enzo, al sta je gerechtelijk gezien nu niet bepaald stevig in je schoenen).


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-05-2003 23:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 23:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Sjongejonge zeg, je bent een aardige jongen, 'Sar'Goth the Warlock', maar als je zomaar zoveel geld krijgt, weet je toch zelf ook wel dat dat niet klopt??

Veel succes met een regeling treffen met de deurwaarder/schuldeiser (het ìs mogelijk, als je zelf het initiatief neemt.... maandelijkse aflossing van zus en zoveel enzo, al sta je gerechtelijk gezien nu niet bepaald stevig in je schoenen).
Hij kan vast ook wel een regeling met de bank, of anders zijn ouders treffen lijkt me?

En hoe oud was je toen je het kreeg, 14 ofzo? Hebben ze vast ook wel begrip voor, hoop ik voor je...

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-05-2003 23:58]


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-05-2003 0:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Lekker boeiend.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-05-2003 0:13 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hm ik kan het wel betalen hoor haha, ik zei alleen dat het geld al op was, dat geld,



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-05-2003 0:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Kun je toch beter geld vinden op straat...
Dat kunnen ze NOOIT bewijzen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen