|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kent iemand deze band? ik heb er iets over gelezen! maar heb er verder nog niet gek veel informatie over kunnen krijgen! industriel black metal schijnt het te zijn! maar heeft iemand al eens wat van deze band gehoord! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ja , je kunt wel een nummer downloaden op de site van het platenlabel. alleen dat is wel zoon godsgruwlijke kut kwaliteit, dak ur echt geen reet mee kan! maar stond inderdaad in de aardschok! weet nog iemand ergens andere recensies? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Na die recensie in de Aardschok was ik erg benieuwd. Maar de muziek is gewoon klote. Beetje jammer... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
http://artists.mp3s.com/artists/359/axis_of_perdition.html Heb het nog niet geluisterd want de computer doet moeilijk met cookies enzo one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ja die had ik ook al, hetzelfde gezeik! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
dan ligt het niet aan mijn computer, die help van cookies enabelen werkte ook al voor geen meter.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wel als je het goed doet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb ook totaal geen computerkennis, en dan heb ik nog wel informatica gekozen op school one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik luister naar "The Ichneumon Method" en dat is ook niet al te best geproduceerd. Klinkt alsof het te hard is opgenomen waardoor er tonen weg vallen. Hakkuh |
|
heb het ook gehoord, en het geluid is inet ale best maar de muziek klinkt wel smerig en duister, maar nogal onsamenhangend en niet buister toffe riffjes, maar misschien komt dat nog one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik luister op dit moment naar The icheumon method. Tering wat een zieke herrie is dit zeg! Klinkt als een voledig demente versie van Volcano (Satyricon). Prachtig!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dit is echt wel vette shit, totaal zieke black metal-achtige herrie met veel elektronica, een onmeunige bak distortion, veel chaos en uiteraard de drumcomputer. Zeer smerig, zeer modern, zeer goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ff gebruik maken van de verbale vaardigheden van Harrem uut Enske: quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als het industriel black metal is, dan is het vet! Even uitproberen dan F*ck hippies |
|
P0wrrrrrrrrrrr metaaaaaaaaal, ik heb van deze band volgens mij een paar nummers gehoord. Ik werd er spontaan ziek van. I am the 1%. |
|
hmmm, ik kan niks downen... maar effe zielziek aanslingeren dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"it was us who scourged the sky" geweldig geweldadig!... lekker lekker lekker |
|
RYN!!! KOPEN!! (of van mij downen) BLIND!! Heersende poep! |
|
|
|
Met die sample op hun site kan ik bar weinig, al klinkt het wel 'creepy' en interessant. Maar wat ik er nu zo over lees trekt zeker mijn aandacht. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-04-2005 14:24] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Toen ik de topictitel las dacht ik dat het nieuws was over Bloodline's tweede full-length, "The Axis of Perdition" (die voorzover ik weet tot nader order is uitgesteld, helaas... de heren focussen zich liever op het maken van een nieuwe Diabolicum plaat). |
|
kan er geen ruk van vinden en met die sample kan ik nul komma nul, wat jammer is want ik ben wel vet nieuwsgierig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb ergens het nummer 'A ruinied Nation awakens', dat knalt echt onnoemelijk hard. Extreem strakke mix van industrial, black en. Voorzichtig kan men misschien een vergelijking maken met Aborym of Limbonic Art, heel voorzichtig. Limbonic Art dan vooral vanwege de machinale, koude drumcomputer. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
ik heb inmiddels wat gevonden, klinkt inderdaad erg lekker. ben reuze benieuwd naar die nieuwe van ze Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: The icheumon method klonk vet maar was na een tijdje toch te chaotisch en te verstikkend. Maar volgens de berichten is hun nieuwe echt "off the hook". Ik hoor zelfs vergelijkingen met Anaal nathrakh vallen. Probleem is alleen dat ik er nog niks van gehoord heb. Heeft iemand een idee waar ik een MP3 kan downen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |