|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
17 euro heb ik er wel voor over denk ik. Nou nog hopen dat het een beetje aan de vroege kant begint. |
|
Ik hoop natuurlijk ook dat ze nog dichterbij komen, 013 of misschien de plato, want daar hebben ze nu al een paar keer gespeeld en anders probeer ik in hardenberg te komen, ik hoop ook dat ik dan een beetje opgeknapt ben v/d operatie omdat ik waarschijnlijk in sept. geopereerd word |
|
candlemass ik zal er zijn. are you ready fore some doomdancing We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
quote: huh, een paar keer, ze hebben 1 keer in 013 gespeeld, en in plato nog nooit. We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
ikke heen heen heen heen heen! |
|
ikke mee mee mee mee mee |
|
quote: ja ja ja ja ja! |
|
quote: misschien ergens voor de split nog heh |
|
quote: boeie, ik kom toch alleen voor Nevermore! |
|
quote: onmogelijk, toen bestond 013 en plato nog niet We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
ze hebben vorig jaar of het jaar daarvoor in plato gespeeld [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 26-06-2003 11:32] |
|
Kan het zijn dat er daar nog een groep gaat bijkomen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Nog beter, dan wordt t een zeer vette avond als die ipv Candlemass komen |
|
Count me in Bruce Banner |
|
Wordt echt een bruut concert. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: op de site van Podium Hardenberg staat Nevermore en Candlemass... Maar Arch Enemy is veel vetter eigenlijk. Maar zolang Nevermore maar komt |
|
ben er wel denk ik |
|
Nevermore+candlemass komen in hardenberg en nevermore+arch enemy in 013 dacht ik. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Dan is de keuze snel gemaakt, 013 is ook dichterbij |
|
30 sept dus in 013!!! aanvang 20.00 uur zaal open 19.00 uur entree € 15,00 v.v.k. € 15,00 + € 3,20 service vanaf 5 juli |
|
Ik heb uit vertrouwde bron gehoord dat Candlemass de hele tour niet doet. Dus de package is Nevermore + Arch enemy. Zwaar beter dus! Candlemass zal later een eigen tour doen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Damn, daar gaat mijn gedroomde Podium te Hardenberg-debuut. Dan maar wachten op Candlemass elders. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-06-2003 22:00] |
|
Precies. Voor die andere zooi tel ik geen 17 pleuro's uit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind Arch Enemy echt wel vetter dan Candlemass. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |