|
Auteur: |
|
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De Sjonnies!!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bad Candy |
|
quote: He bah. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
32 euro!!! duzz ik ben er niet bij |
|
ik ga dan naar Ur-pop,( Urmond,Limburg)wel met iets minder bekende bands maar wel altijd heel gezellig en veel |
|
Hmmm, aan de bands en de prijs te zien hadden ze 't eerder DOUWPROP moeten noemen |
|
Ik ben er vorig jaar wel geweest, maar dit jaar heb ik het geld er niet voor over... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dan speelt Defeat in de Ozzy. Veel betere band, en kost geloof ik (bijna) niks. En dan vraagt iemand of wij naar Dauwpop gaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben 3x naar Dauwpop geweest maar de laatste jaren is de grap er wel af. Ze blijven die prijzen maar omhoog gooien en de bands sta ik nou ook niet om te springen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Maar mensen! Bad Candy komt! |
|
quote: en nog een reden om niet te gaan!! |
|
Ik heb er wel over nagedacht, maar een avondje eerder is extreem eczeem en CHD in Rocks. Daarnaast is de line-up ook niet echt geweldig dit jaar |
|
alleen Paradise Lost zou ik willen zien beviel me wel toen ze laatst in NL waren After Forever ben ik een beetje op uitgekeken live... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Voor After Forever en Paradise Lost zou ik wel willen gaan, maar ja...'t vervoer is altijd 't probleem. |
|
quote:Ik zou alleen gaaan voor et bier...maar daar is het te duur vor changed to 'ouwe' |
|
quote: ja idd, voor dat geld kun je beter tmf opzetten en een biertje uit de koelkast grijpen. Zelfde kwaliteit wat muziek betreft maar beter bier |
|
quote: Als jij zorgt dat ik hier kom, krijg je een kratje bier van me. Zijn we allebei blij |
|
dauwpop was wel geinig, maar ik zou er niet voor betalen signature |
|
Deathstars & Biohazard maken het toch al wel wat meer de moeite waard? Worden 2 strakke shows in ieder geval! |
|
LOL, dit lijkt me wel het ultieme topic-kick-werk, gewoon 6 jaar ertussen ! |
Index / Concerten |