|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 17 mei staat er een Slayer coverband in Elektra, Sliedrecht. Komt allen!!! |
|
Waar ligt Siedrecht ookalweer? In Brabant? Sorry, a-topografisch changed to 'ouwe' |
|
Dacht in de buurt van Dordrecht |
|
Als dat zo is..... changed to 'ouwe' |
|
Ik ben er ook eens geweest. Ik vond Elektra de meest bekrompen boerentent die ik ooit bezocht heb in Nederland. De barman/dj heeft geen verstand van muziek, een band kan amper op het podium staan. echt erg slecht. |
|
quote: Mee eens, en de geluidsman mogen ze ook ontslaan |
|
hmm, dan moet er wel wat veranderd zijn sindsdien. We hadden een prima geluid, volle tent met een publiek wat alles meebrulde van begin tot eind. Maar goed, dit zegt ook niet alles natuurlijk.. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Elektra heerst!!! |
|
Jaren geleden eens gespeeld met een vorige band. Best ok daar Wel grappig, wij waren de enige limburgse band en we kregen een krat hertog jan en de rest van de bands heineken ofzo |
|
SLAYOORRRRRRRRRRR! Gaaf! Ik denk dat ik wel kom kijken Don't blush when I rip you open |
|
ik ga ook wel kijken. Alleen even zien hoe ik in dat gat ga komen (en weer terug kom) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
*kick* nog meer mensen die komen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ga niet.. vanwege hevige allergie-aanval [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 17-05-2003 21:42] Don't blush when I rip you open |
|
Het was gisteren erg goed. Het was weer eens lekker druk. |
|
Het was echt tof!! Helemaal niet verwacht. En lekker cheapo bier. Alleen jammer dat het in zon uithoek ligt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja ik blijf bezig KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: damned |
|
Wij hebben ons prima vermaakt op de metalday; ok podium was krap en hoerig warm, maar we hebben lekker kunnen spelen en de respons van het publiek was ook prima En we hadden eigen geluidsman bij wij staan ook binnenkort weer in Elektra, maar meerdere zalen volgen... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Moet jij niet verheven worden tot modder-eter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
volgens mij speelt dezelfde band 20 dec in bergum! smane met the unforgiven (metallica cover band) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Index / Concerten |