IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Slayer coverband in Elektra(Sliedrecht) op 17 mei
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-05-2003 20:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op zaterdag 17 mei staat er een Slayer coverband in Elektra, Sliedrecht. Komt allen!!!

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-05-2003 20:47 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Waar ligt Siedrecht ookalweer? In Brabant? Sorry, a-topografisch

changed to 'ouwe'

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-05-2003 20:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dacht in de buurt van Dordrecht

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-05-2003 20:56 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Als dat zo is.....

changed to 'ouwe'

Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 10-05-2003 13:09 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Hebben er wel eens gespeeld. Erg goed publiek

Elektra heerscht!

"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 10-05-2003 14:55 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik ben er ook eens geweest. Ik vond Elektra de meest bekrompen boerentent die ik ooit bezocht heb in Nederland. De barman/dj heeft geen verstand van muziek, een band kan amper op het podium staan. echt erg slecht.

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 10-05-2003 15:59 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 14:55 schreef TekNoir het volgende:
Ik ben er ook eens geweest. Ik vond Elektra de meest bekrompen boerentent die ik ooit bezocht heb in Nederland. De barman/dj heeft geen verstand van muziek, een band kan amper op het podium staan. echt erg slecht.

Mee eens, en de geluidsman mogen ze ook ontslaan

Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 12-05-2003 15:06 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

hmm, dan moet er wel wat veranderd zijn sindsdien. We hadden een prima geluid, volle tent met een publiek wat alles meebrulde van begin tot eind.

Maar goed, dit zegt ook niet alles natuurlijk..

"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-05-2003 19:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Elektra heerst!!!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-05-2003 19:41 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Jaren geleden eens gespeeld met een vorige band. Best ok daar Wel grappig, wij waren de enige limburgse band en we kregen een krat hertog jan en de rest van de bands heineken ofzo

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-05-2003 19:59 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

SLAYOORRRRRRRRRRR!

Gaaf! Ik denk dat ik wel kom kijken

Don't blush when I rip you open

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-05-2003 20:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ik ga ook wel kijken. Alleen even zien hoe ik in dat gat ga komen (en weer terug kom)

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-05-2003 14:35 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

*kick* nog meer mensen die komen?

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-05-2003 18:47 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

ik ga niet.. vanwege hevige allergie-aanval

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 17-05-2003 21:42]

Don't blush when I rip you open

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-05-2003 16:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het was gisteren erg goed. Het was weer eens lekker druk.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-05-2003 17:01 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Het was echt tof!! Helemaal niet verwacht. En lekker cheapo bier. Alleen jammer dat het in zon uithoek ligt

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 22:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja ik blijf bezig

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 22:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:59 schreef Chelman het volgende:
Ja ik blijf bezig

damned

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-12-2003 23:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Wij hebben ons prima vermaakt op de metalday; ok podium was krap en hoerig warm, maar we hebben lekker kunnen spelen en de respons van het publiek was ook prima
En we hadden eigen geluidsman bij

wij staan ook binnenkort weer in Elektra, maar meerdere zalen volgen...

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-12-2003 23:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 december 2003 22:59 schreef Chelman het volgende:
Ja ik blijf bezig

Moet jij niet verheven worden tot modder-eter

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-12-2003 8:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

volgens mij speelt dezelfde band 20 dec in bergum! smane met the unforgiven (metallica cover band)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com