|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HAHAHAHAHAHAHA daar zat ik ook aan te denken! |
|
ik heb restless & wild op LP, it rules!!! |
|
Ik heb zopas de eerste 6 LP's van Accept verkocht, ze lagen daar toch al jaren... |
|
Breaker, Restless & wild hoor ik het liefst van deze powerband, maar het zijn stuk voor stuk goeie! Shit man 6 lp's van Accept wegdoen hoe durf je! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Accept = goede muziek, maar die stem, love it or hate it!! |
|
Love it! wat een band... ik begin op deze manier toch echt voorstander te worden van de anschluss.... And my marlboro light |
|
afgelopen jaar gezien op Bang Your Head ! geweldig !!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Nogmaals bedankt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Fast as a shark ... |
|
Ja, inderdaad, Breaker & Restless and Wild zijn de twee knallers, Balls to the Wall vind ik al stukken minder, al heb ik 'm wel op vinyl. Inderdaad, Fast As A Shark, maar ook Breaker zijn twee absolute knallers Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ACCEPT !!!! Argh !! de enige heavy metal band die er toe doet !!!!Objection overruled is in mijn ogen een van hun beste platen samen met breaker |
|
quote: Objection Overruled jaja die heb ik ooit voor een fooitje gekocht in de openbare bibliotheek! Ik mag die stem van die gozer niet zo maar als hij clean zingt heeft hij best een mooie stem. Amamos la vida en on my own is ook lekker om mee te doen op de gitaar. Lekker hard en dramatisch haha! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik wil ze echt al een hele fuckin' tijd live gaan zien maar die gasten schijnen hier maar niet te komen optreden En ik wacht er al zo lang op, hopelijk komen ze op Graspop, maar daar heb ik nog niks van gehoord Dus afwachten maar |
|
quote: Uh.. Late reactie, hehe! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |