IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hoeveel uren en kilometers rijden naar Wacken? Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 18:31 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Forum:

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 21:39]

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2003 18:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

zou een routeplanner geen uitkomst bieden?

ik neem aan dat niet idereen uit wijchen komt.

Oud Vuil.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 10-05-2003 18:35 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

van locatienet.nl :

Lengte Wychen-Wacken = 497,2 km.
Rijsduur = 04:44

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 10-05-2003 18:41 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

reken wel op files.. we hebben vorig jaar over de terug weg 7 a 8 uur gedaan.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 10-05-2003 18:41 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Vanuit midden limburg is het een uurtje of 6 rijden.
Ik geef je de tip om snachts te rijden.
Aangezien overdag altijd wel ergens files staan.

Vorig jaar op de terugreis van wacken er 12,5 uur over gedaan.
Dankzij de vele files.

Vanuit jou plaats moet je er een uurtje vanaf doen.
Dus een uurtje of 5 zeg maar.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-05-2003 18:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 18:41 schreef Frietbal het volgende:
Vanuit midden limburg is het een uurtje of 6 rijden.
Vorig jaar op de terugreis van wacken er 12,5 uur over gedaan.
Dankzij de vele files.

Bazzio Attacks!!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-05-2003 19:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 18:31 schreef Heer Krieg het volgende:
Het festival Wacken waar ik nog nooit naar toe ben geweest , en dat kwam meestal door mn werk, begin Augustus altijd klooien met roosters, door dat andere kinderen hadden en voorrang kregen, dit jaar ben ik zelf een ouder, dus moch ik de keuze maken, en kan ik eindelijk naar Wacken, de vraag echter is hoeveel kilometer Wacken rijden is vanuit Wychen(bij Nijmegen) en hoeveel uren

Zijn kinderen toch nog ergens goed voor

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 10-05-2003 19:27 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Een nuttig topic. Wij gaan ook naar wacken, en hoeveel km het is en hoe je moet rijden weet ik nog niet exact. We gaan gewoon vroeg weg en trekken er een dag voor uit.

Via routeplannis is dat wel te vinden. En op de kaart kijken lijkt me ook wel handig.

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-05-2003 19:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De terugweg vorig jaar was inderdaad zwaar kut.Dankzij de vele files heb ik er destijds +/- 13 uur over gedaan naar Roermond(midden Limburg).
De heenreis was trouwens ook kut omdat ik achter het stuur in slaap ben gevallen op de duitse autoweg en enkele paaltjes heb geraakt(met de auto van de zaak notabene omdat mijn eigen auto niet genoeg plaats bood aan 3 personen incl. uitrustingen).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-05-2003 19:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 19:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
De terugweg vorig jaar was inderdaad zwaar kut.Dankzij de vele files heb ik er destijds +/- 13 uur over gedaan naar Roermond(midden Limburg).
De heenreis was trouwens ook kut omdat ik achter het stuur in slaap ben gevallen op de duitse autoweg en enkele paaltjes heb geraakt(met de auto van de zaak notabene omdat mijn eigen auto niet genoeg plaats bood aan 3 personen incl. uitrustingen).

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 19:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Bedankt allen voor de raad.
Jullie zeggen vooral snachts heen rijden
en snachts terug en b.v. savonds pakweg naar 7uur en hoelaat beginnen meestal die files net als hier in kikkerland

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 19:38]

Hub de Gallier
Posted 10-05-2003 19:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik zou 's avonds na 10 uur vertrekken,kun je tenminste doorrijden

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 10-05-2003 19:45 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Ik heb nu de keuze tussen een bus rit (€34) of met 3 man (waarvan ik alleen kan rijden) in een auto (vanaf Arnhem). Wat is het slimste om te doen?

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 19:45 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 19:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik zou 's avonds na 10 uur vertrekken,kun je tenminste doorrijden

Is dat heen of terug
Terug is geen probleem
Maar heen hoe laat adviseer je me

Hub de Gallier
Posted 10-05-2003 19:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 19:45 schreef Heer Krieg het volgende:
Is dat heen of terug
Terug is geen probleem
Maar heen hoe laat adviseer je me
De heenreis na 22:00 uur en de terugreis is altijd moeilijker.Ligt eraan hoe vroeg/laat je weer nuchter bent om te reiden.Afgelopen jaar was ik nog behoorlijk bezopen toen we weggingen hehe.
Bij aankomst kun je toch de hele nacht terecht om op de camping te komen dus als je om 2200 uur vertrekt ben je rond 0400 uur in wacken.Heb je tijd om je tent op te zetten en dan meteen bij zonsopkomst om 0500 uur kun je gaan zuipen.(zo ging het tenmiste afgelopen jaar bij ons hehe ).

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 19:53 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Dus je kunt de heen reis b.v. niet om 04uur snachts doen

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 19:53]

Hub de Gallier
Posted 10-05-2003 19:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 19:53 schreef Heer Krieg het volgende:
Dus je kunt de heen reis b.v. niet om 04uur snachts doen
Nee,dan kom je rond een uur of 9/10 aan 's ochtends en dat is het heel druk bij de ingang.Echt af te raden(ben reeds 3 keer geweest).

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 20:01 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 19:55 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nee,dan kom je rond een uur of 9/10 aan 's ochtends en dat is het heel druk bij de ingang.Echt af te raden(ben reeds 3 keer geweest).

Het probleem is dat ik pas op 1 augustus ga
dus smorgens om een uur of 4 omdat ik nog op 31 juli moet werken
Mijn vakantie begint op 1 augustus
Wat adviseer je me dan te doen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2003 21:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

5 uur vanuit Leiden, behalve als je verdwaald zoals wij vorig jaar en ergens aan de andere kant van Wacken vast komt te zitten in een Maisveld

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-05-2003 21:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wij hebben vorig jaar helemaal geen file gehad op de terugweg...

Ik reed heen in 7-8 uur met tussenstops, filetje en een rustig gangetje(de subaru justy kon het busje dat ik bestuurde anders niet bijhouden. ).

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 10-05-2003 22:01 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 10 mei 2003 19:45 schreef Trevoc het volgende:
Ik heb nu de keuze tussen een bus rit (€34) of met 3 man (waarvan ik alleen kan rijden) in een auto (vanaf Arnhem). Wat is het slimste om te doen?

iemand antwoord op mijn vraag

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-05-2003 23:15 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Op de WOA-site staat een hele lijst met plaatsen van waaruit er bussen heen gaan, dus ik denk dat ik die vanuit Aken maar pak. Zijn er nog meer Limburgers die gaan? Ik zie het niet zitten om alleen te gaan, en mijn vrienden gaan alleen naar Pinkpop en Fields of Rock

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2003 23:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 22:01 schreef Trevoc het volgende:
iemand antwoord op mijn vraag

Met de auto, geloof me. Ik heb 1 keer met de bus vanuit arnhem gereden, dat was kut!!! dit jaar ga ik weer met de auto, de auto is vele malen beter.(gezelliger vrijblijvender etc.)

Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 10:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wij gaan vanuit Limburg met Callenish Circle met de bus mee.Zij moeten daar optreden dit jaar dus ideaal geregeld zo

Voor info over de busreis:
Trendkiller Music:trendkiller@callenish-circle.com

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 11-05-2003 10:49 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Het lastige van 's nachts rijden lijkt mij dat je dan de borden minder goed ziet.

Ik ben nog nooit naar wacken geweest, en heb ook nog nooit buiten nederland met de auto gereden.

Het zal dus vast wel zo zijn dat we een aantal keer fout zullen rijden. En 's nachts is het toch wat minder makkelijk te vinden dan overdag, als het licht is.

Maar wij moeten nog ff kijken wanneer we weggaan enz.

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 10:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 10:49 schreef Imotep het volgende:
Het lastige van 's nachts rijden lijkt mij dat je dan de borden minder goed ziet.

Ik ben nog nooit naar wacken geweest, en heb ook nog nooit buiten nederland met de auto gereden.

Het zal dus vast wel zo zijn dat we een aantal keer fout zullen rijden. En 's nachts is het toch wat minder makkelijk te vinden dan overdag, als het licht is.

Maar wij moeten nog ff kijken wanneer we weggaan enz.

zou donderdag of woensdag vroeg in de ochtend gaan rijden, als het al licht is

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com