|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Forum: [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 21:39] |
|
zou een routeplanner geen uitkomst bieden? ik neem aan dat niet idereen uit wijchen komt. Oud Vuil. |
|
van locatienet.nl : Lengte Wychen-Wacken = 497,2 km. Rijsduur = 04:44 |
|
reken wel op files.. we hebben vorig jaar over de terug weg 7 a 8 uur gedaan. |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zijn kinderen toch nog ergens goed voor |
|
Een nuttig topic. Wij gaan ook naar wacken, en hoeveel km het is en hoe je moet rijden weet ik nog niet exact. We gaan gewoon vroeg weg en trekken er een dag voor uit. Via routeplannis is dat wel te vinden. En op de kaart kijken lijkt me ook wel handig. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
De terugweg vorig jaar was inderdaad zwaar kut.Dankzij de vele files heb ik er destijds +/- 13 uur over gedaan naar Roermond(midden Limburg). De heenreis was trouwens ook kut omdat ik achter het stuur in slaap ben gevallen op de duitse autoweg en enkele paaltjes heb geraakt(met de auto van de zaak notabene omdat mijn eigen auto niet genoeg plaats bood aan 3 personen incl. uitrustingen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Bedankt allen voor de raad. Jullie zeggen vooral snachts heen rijden en snachts terug en b.v. savonds pakweg naar 7uur en hoelaat beginnen meestal die files net als hier in kikkerland [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 19:38] |
|
Ik zou 's avonds na 10 uur vertrekken,kun je tenminste doorrijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb nu de keuze tussen een bus rit (€34) of met 3 man (waarvan ik alleen kan rijden) in een auto (vanaf Arnhem). Wat is het slimste om te doen? |
|
quote: Is dat heen of terug Terug is geen probleem Maar heen hoe laat adviseer je me |
|
quote:De heenreis na 22:00 uur en de terugreis is altijd moeilijker.Ligt eraan hoe vroeg/laat je weer nuchter bent om te reiden.Afgelopen jaar was ik nog behoorlijk bezopen toen we weggingen hehe. Bij aankomst kun je toch de hele nacht terecht om op de camping te komen dus als je om 2200 uur vertrekt ben je rond 0400 uur in wacken.Heb je tijd om je tent op te zetten en dan meteen bij zonsopkomst om 0500 uur kun je gaan zuipen.(zo ging het tenmiste afgelopen jaar bij ons hehe ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dus je kunt de heen reis b.v. niet om 04uur snachts doen [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 19:53] |
|
quote:Nee,dan kom je rond een uur of 9/10 aan 's ochtends en dat is het heel druk bij de ingang.Echt af te raden(ben reeds 3 keer geweest). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het probleem is dat ik pas op 1 augustus ga dus smorgens om een uur of 4 omdat ik nog op 31 juli moet werken Mijn vakantie begint op 1 augustus Wat adviseer je me dan te doen |
|
5 uur vanuit Leiden, behalve als je verdwaald zoals wij vorig jaar en ergens aan de andere kant van Wacken vast komt te zitten in een Maisveld |
|
Wij hebben vorig jaar helemaal geen file gehad op de terugweg... Ik reed heen in 7-8 uur met tussenstops, filetje en een rustig gangetje(de subaru justy kon het busje dat ik bestuurde anders niet bijhouden. ). I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: iemand antwoord op mijn vraag |
|
Op de WOA-site staat een hele lijst met plaatsen van waaruit er bussen heen gaan, dus ik denk dat ik die vanuit Aken maar pak. Zijn er nog meer Limburgers die gaan? Ik zie het niet zitten om alleen te gaan, en mijn vrienden gaan alleen naar Pinkpop en Fields of Rock |
|
quote: Met de auto, geloof me. Ik heb 1 keer met de bus vanuit arnhem gereden, dat was kut!!! dit jaar ga ik weer met de auto, de auto is vele malen beter.(gezelliger vrijblijvender etc.) |
|
Wij gaan vanuit Limburg met Callenish Circle met de bus mee.Zij moeten daar optreden dit jaar dus ideaal geregeld zo Voor info over de busreis: Trendkiller Music:trendkiller@callenish-circle.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het lastige van 's nachts rijden lijkt mij dat je dan de borden minder goed ziet. Ik ben nog nooit naar wacken geweest, en heb ook nog nooit buiten nederland met de auto gereden. Het zal dus vast wel zo zijn dat we een aantal keer fout zullen rijden. En 's nachts is het toch wat minder makkelijk te vinden dan overdag, als het licht is. Maar wij moeten nog ff kijken wanneer we weggaan enz. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: zou donderdag of woensdag vroeg in de ochtend gaan rijden, als het al licht is |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |