|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan er in ieder geval 1 noemen: Razzia! Das nl. mijn band ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
duidelijk je eerste post |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:31] |
|
heb je veel pijn? |
|
wat een mens al niet moet doen om zich te vermaken 11.45: restate my assumptions |
|
nou harstikke goed man Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: De originele post was leuker |
|
Godver, probeer ik Kriegje op te fokken, blijft de reactie uit ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hey Gangrad, leuke dingen bij Nordstorm! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2003 22:12] |
|
Dankje. Binnenkort ook nog de nieuwe Nachtmysticum MLP. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hoe is dat DödFödd? geinige bandnaam ook [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2003 22:24] |
|
Dödfödd betekend doodgeboren . Ze spelen mid-tempo BM, een beetje zoals Forgotten Tomb. Die laatste tape is erg gaaf en later dit jaar brengen we een zeer gelimiteerde lp uit, met daarop wat sneller werk. Maar houd deze band in de gaten, het word nog wel wat! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: als raszweed wist ik dit natuurlijk allang misschien kunnen we binnenkort zakendoen, ik ben ook geïnteresseerd in de Mütiilation tape. |
|
Black metal is geen product . Oh, wacht, helaas tegenwoordig wel. En 'het beste', daar maal ik niet zoveel om ('Hvis Lyset Tar Oss', BTW ). |
|
BATHORY; de rest is een zwak afruksel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
A blaze...vind ik niet het beste black metal album ooit, vind Under A Funeral Moon sowieso al het beste Darkthrone album. Verder vind ik vrijveel andere albums ook beter dan A Blaze In The Northern Sky one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ben het beste blak metal prdokr Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Bathory's zanger zijn stem is verschikkelijk! En de nieuwe bathory is al helemaal terreur Ik vind zelf A blaze in the northern sky de beste Darkthrone CD, het was hun eerste cd na hun death metal debuut Soulside Journey, en naarmate ze meer veranderden werd de style anders, niet slechterder maar wel anders. Veel mensen vinden Transylvanian Hunger de beste cd.. misschien door de obsceniteiten ervan, wat overigens een grapje van Fenriz was. Ik denk niet dat het de beste cd van alles is, daarvoor zou ik eerder zijn bij de bands zoasl burzum, en misschien toch mayhem(baaaaaaah) ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
Dit is weer zo'n topic waar het gaat om persoonlijke smaak en over smaak valt niet te twisten.dat is bij andere topics ook al zo gebleken. Maar goed,"Ablaze..." is zeker een zeer goede lp maar van Darkthrone vind ik "Under..." en "Panzerfaust" beter. En wat betreft het complete bm genre zou ik het niet eens kunnen zeggen.Wel staat "In the nightside..." van Emperor erg hoog in mijn lijstje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
|
|
Wat ben jij aan het doen?! |
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |