IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : =Ablaze het beste Black Metal produkt ooit Vorige pagina | Volgende pagina
Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 10-05-2003 21:45 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

Ik kan er in ieder geval 1 noemen:

Razzia! Das nl. mijn band

..Blak Metal ist Krieg!..

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 21:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

duidelijk je eerste post

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 21:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:31]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 21:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

heb je veel pijn?

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 10-05-2003 21:50 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

wat een mens al niet moet doen om zich te vermaken

11.45: restate my assumptions

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-05-2003 21:53 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

nou harstikke goed man

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2003 21:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 mei 2003 21:49 schreef Heer Krieg het volgende:
Jullie zijn het allemaal niet eens waard

De originele post was leuker

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 21:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik denk dat heer krieg nu toch echt dood is.

Goed, ik heb Under A Funeral Moon en Transilvanian Hunger. Twee erg goede black metal schijven. A Blaze... moet ik nog maar een keer goed gaan luisteren, de cover heerscht alvast

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-05-2003 22:09 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Godver, probeer ik Kriegje op te fokken, blijft de reactie uit ...

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 22:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hey Gangrad, leuke dingen bij Nordstorm!

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2003 22:12]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-05-2003 22:24 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Dankje. Binnenkort ook nog de nieuwe Nachtmysticum MLP.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 22:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hoe is dat DödFödd?
geinige bandnaam ook

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2003 22:24]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-05-2003 22:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Dödfödd betekend doodgeboren . Ze spelen mid-tempo BM, een beetje zoals Forgotten Tomb. Die laatste tape is erg gaaf en later dit jaar brengen we een zeer gelimiteerde lp uit, met daarop wat sneller werk.

Maar houd deze band in de gaten, het word nog wel wat!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 22:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 22:27 schreef Gangrad het volgende:
Dödfödd betekend doodgeboren

als raszweed wist ik dit natuurlijk allang
misschien kunnen we binnenkort zakendoen, ik ben ook geïnteresseerd in de Mütiilation tape.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-05-2003 1:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Black metal is geen product .

Oh, wacht, helaas tegenwoordig wel. En 'het beste', daar maal ik niet zoveel om ('Hvis Lyset Tar Oss', BTW ).

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2003 2:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

BATHORY; de rest is een zwak afruksel

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-05-2003 3:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

A blaze...vind ik niet het beste black metal album ooit, vind Under A Funeral Moon sowieso al het beste Darkthrone album.
Verder vind ik vrijveel andere albums ook beter dan A Blaze In The Northern Sky

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-05-2003 5:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik ben het beste blak metal prdokr

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 11-05-2003 9:13 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 2:06 schreef Mutilator het volgende:
BATHORY; de rest is een zwak afruksel

Bathory's zanger zijn stem is verschikkelijk!
En de nieuwe bathory is al helemaal terreur

Ik vind zelf A blaze in the northern sky de beste Darkthrone CD, het was hun eerste cd na hun death metal debuut Soulside Journey,
en naarmate ze meer veranderden werd de style anders, niet slechterder maar wel anders. Veel mensen vinden Transylvanian Hunger de beste cd.. misschien door de obsceniteiten ervan, wat overigens een grapje van Fenriz was.

Ik denk niet dat het de beste cd van alles is, daarvoor zou ik eerder zijn bij de bands
zoasl burzum, en misschien toch
mayhem(baaaaaaah)

..Blak Metal ist Krieg!..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 10:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dit is weer zo'n topic waar het gaat om persoonlijke smaak en over smaak valt niet te twisten.dat is bij andere topics ook al zo gebleken.
Maar goed,"Ablaze..." is zeker een zeer goede lp maar van Darkthrone vind ik "Under..." en "Panzerfaust" beter.
En wat betreft het complete bm genre zou ik het niet eens kunnen zeggen.Wel staat "In the nightside..." van Emperor erg hoog in mijn lijstje

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 21:39 schreef aerodis het volgende:
heer krieg , wat ben je toch gaaf! ik wil echt een keer een biertje met je gaan drinken!

en mocht het een nepprofiel zijn wat ik denk dat het is , voor de maker hiervan

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:32 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 21:57 schreef aerodis het volgende:
ik denk dat heer krieg nu toch echt dood is.

Goed, ik heb Under A Funeral Moon en Transilvanian Hunger . Twee erg goede black metal schijven . A Blaze... moet ik nog maar een keer goed gaan luisteren, de cover heerscht alvast

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:34 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 22:12 schreef aerodis het volgende:
hey Gangrad, leuke dingen bij Nordstorm!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-05-2003 18:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wat ben jij aan het doen?!

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 18:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wat ben jij aan het doen?!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com