|
Auteur: |
|
|
vast wel ! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Misschien een goed idee om de topics die er binnen algemeen bestaan, daar naar toe te verhuizen bla...bla...bla... |
|
mmm... nu worden mijn ideeen voor een nieuws onderdeel al goed opgevolgd maar helaas is mijn member status nog niet gewijzigd.... |
|
misschien nog een onderwerp Muziek algemeen, dan kan je dit ook nog weer wat scheiden. Zodat je een algemeen algemeen hebt en een muziek algemeen. |
|
Zat ik ook al aan te denken want zoiets pleur je anders ook al snel bij algemeen. |
|
aan Paul!! |
|
You rule Paul....we you I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Heldendaad Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
voor Paul |
|
Kontenlikkers |
|
wieeeeeee???? wij?????? heeeelemaaaaaaaaal nieeeet hoooor!!!!! Paul I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik wil er een kontelik smiley bij ... |
|
quote: zo inderdaad dat zou gaaf zijn hoewel deze ook wel voldoet Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
Index / Algemeen |